خلاصه بوسمن: نقل و انتقالات رایگان می تواند برای منچستریونایتد در این تابستان بسیار مهم باشد – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات

به نظر می رسد فرانکفورت در حال جایگزینی او با بازیساز المپیک لیون، حسام آئوار، بازیکن دیگری است که در تابستان به صورت رایگان در دسترس است. چندی پیش بود که این هافبک لیگ 1 با کرم اروپا پیوند خورده بود، اما کارش به وضوح متوقف شده است. در این فصل، او تنها چند بار برای لیون شروع کرده است، اما در این فصل او را پایین آورده است. آئوار در 24 سالگی هنوز می تواند به اوج فرم 2020 خود بازگردد، اما بعید به نظر می رسد که اولدترافورد جایی برای انجام این کار باشد.

چند مدافع وجود دارند که قراردادشان در تابستان به پایان می رسد که می تواند ارزش نگاه کردن را داشته باشد. حتی چند مدافع میانی چپ پا وجود دارد که باید در نظر گرفته شود – یک عامل مهم، با توجه به اینکه لیساندرو مارتینز تنها بازیکن فعلی منچستریونایتد است.

اسکرینیار احتمالاً فصل آینده در کنار این آرژانتینی افسانه ای بازی خواهد کرد و انتقال او به پاری سن ژرمن کاملاً مطمئن به نظر می رسد.

در اریکسن، یونایتد یک پاس‌دهنده عالی توپ دارد و تا زمان مصدومیت او، این تیم می‌توانست از عمق با دامنه او خلق کند. اما تن هاگ مطمئناً دوست دارد بازیکنی در آنجا داشته باشد که بتواند خط هافبک و خط دفاعی را با حسن نیت دریبل خود بشکند – یک حامل توپ مترقی.

در مورد بنزما، در واقع یک پنجره احتمالی وجود دارد. به هر حال، منچستریونایتد در تابستان های متوالی در جذب رافائل واران و کاسمیرو فوق ستاره های رئال مادرید موفق بوده است و ممکن است شانسی مشابه با این مهاجم داشته باشد. با توجه به هزینه های گزافی که ناپولی و تاتنهام هاتسپر به ترتیب برای ویکتور اوسیمن و هری کین درخواست کردند، اگر یونایتد با ستاره لوس بلانکوس تماس بگیرد، تعجب آور نخواهد بود – اگر قبلاً این کار را نکرده باشند. حتی ممکن است نسخه‌ای از رویدادها وجود داشته باشد که در آن بنزما یک سال در اولدترافورد به پایان می‌رسد و با یک انتقال رایگان دیگر با سطح بالا جایگزین می‌شود، اگر کین در شرایط فعلی در تاتنهام بماند.

هر دو بازیکن به شدت با بارسلونا پیوند خورده اند، اما حتی با وجود تمام “اهرم های اقتصادی” خود، غول کاتالان نمی تواند همه را به خدمت بگیرد. هر کدام از این دو می تواند برای منچستریونایتد مفید واقع شود، در صورتی که نیاز به انجام برخی کارها برای تکمیل تیم باشد.

درس عمل سریع

پوشش دفاعی

یونایتد همچنین ممکن است به دنبال جذب بازیکن دیگری در خط دفاعی باشد، به خصوص اگر راه خود را از هری مگوایر جدا کند. کاپیتان باشگاه در این فصل برای زمان بازی مشکل داشت و اخیراً توسط گرت ساوتگیت اخطار داده شد که عدم حضور او در باشگاه می تواند حضورش در تیم های آینده انگلیس را به خطر بیندازد. دریافت مبلغی برای مگوایر و جایگزینی با انتقال آزاد، حرکتی زیرکانه برای باشگاهی است که نیاز به جمع آوری سرمایه برای تقویت در جاهای دیگر دارد.

تیم‌های بوندسلیگا معمولاً در استراتژی‌های نقل و انتقالات خود قاطعانه عمل می‌کنند و به نظر می‌رسد فرانکفورت و دورتموند دقیقاً این کار را انجام می‌دهند. اگر منچستریونایتد می خواهد از کیفیتی که در بازار بوسمن به دست می آید سود ببرد، باید همین کار را بیاموزد.

ایوان ندیکا 23 ساله یکی از داغ ترین املاک موجود در بازار است. یکی دیگر از بازیکنان فرانکفورت، او با توانایی هوایی و راحتی خود که از پشت بازی می کند، توجه ها را به خود جلب کرده است. در یونایتد، او می‌تواند وظیفه مگوایر را جایگزین کند که در اواخر بازی‌های خاص با سانترها برخورد کند، در حالی که پوشش لیساندرو مارتینز را نیز پوشش دهد و به عنوان بازیکنی برای آینده باشگاه پیشرفت کند.

تحت رهبری اریک تن هاگ، تیلمانز به خوبی می تواند به یک خالق عمیق در صحنه اروپا شکوفا شود. در 25 سالگی، زمان قطعا به نفع بلژیکی است. با این حال باید دید که آیا او از نوع هافبکی است که سرمربی می خواهد.

خریدهای بوسمن همیشه به معنای “معاملات ارزان” نیستند و یونایتد به خوبی می داند که اگر در تابستان به آدرین رابیو نزدیک شود. ستاره فرانسوی در تابستان گذشته مورد توجه شیاطین سرخ قرار گرفت، اما به دلیل اختلاف نظر با مادر/مأمور ورونیک بر سر مسائل مالی، معامله هرگز محقق نشد. اما با توجه به اینکه هزینه نقل و انتقالات دیگر الزامی نیست، به ویژه با توجه به شرایط خطرناک یوونتوس، می‌توان آن شرایط را دوباره مرور کرد. فوتبال اروپا برای تیم تورینی در فصل آینده بعید به نظر می رسد و رابیوت مطمئناً ادامه خواهد داد، حتی اگر تیمی که از نظر مالی آسیب دیده بتواند یک پیشنهاد را مدیریت کند.

منچستریونایتد با از دست دادن پل پوگبا و نمانیا ماتیچ دو هافبک را در تابستان به خدمت گرفت، اما قبل از جدایی آن دو مشخص بود که عمق بیشتری لازم است. تعقیب طولانی مدت فرنکی دی یونگ ممکن است در تابستان از سر گرفته شود، اما با توجه به اظهارات اخیر این بازیکن، بسیار عاقلانه تر خواهد بود که بازیکنی با مهارت مشابه در اوایل پنجره به صف شود. ستاره بارسلونا یک بازیکن نسبتاً منحصر به فرد است که این کار را تا حدودی دشوار می کند، اما چند استعداد مشابه در حال حاضر برای مذاکره برای انتقال تابستانی در بازار آزاد هستند.

به هیچ وجه انتظار نداریم که تمام خریدهای تابستانی منچستریونایتد در بازار بوسمن انجام شود، اما موارد فوق نشان می دهد که فرصت هایی برای بهبود تیم فعلی درست در نوک انگشتان باشگاه وجود دارد.

او همچنین دارای قدرت بدنی و قدرت دفاعی فراوانی است، به این معنی که همکاری فرانسوی و کازمیرو باعث می‌شود تا حدی از بین برود – چیزی که می‌تواند در مسابقات مقابل نخبگان اروپایی بسیار مفید باشد. با توجه به علاقه مندی یونایتد، مطمئناً در ماه های آینده تحولات بیشتری پیرامون این هافبک وجود خواهد داشت.

دایچی کامادا می‌توانست یکی از این استعدادها باشد، با هافبک آینتراخت فرانکفورت که در فضاهای تنگ راحت است و به خوبی می‌تواند توپ را در نیم‌چرخ دریافت کند. پاس‌های دقیق و ارسال ضربات ایستگاهی او برای بازی‌هایی که اریکسن در آن‌ها نیز در دسترس نبود، یک امتیاز اضافی بود. متأسفانه، استاد ژاپنی به نظر می رسد محدود به دورتموند باشد و بسته قراردادی 40 میلیون یورویی قبلاً ارائه شده است.

رابیوت در این فصل بسیار باشکوه بوده است، با نمایش‌های خارق‌العاده‌اش در طول جام جهانی فوتبال چشم‌ها را به خود جلب می‌کند. او همچنین بدون شک بهترین بازیکن یوونتوس در طول رقابت های سخت آنها بوده است. این بازیکن 27 ساله را اغلب می توان در وسط پارک پیدا کرد و به وضوح در طی دو سال گذشته رشد زیادی انجام داده و تبدیل به یک رهبر واقعی برای باشگاه و کشور شده است.

چند امضای زیرکانه می تواند راه را برای سرمایه گذاری های بزرگتر در موقعیت های اولویت دار هموار کند. همانطور که بحث شد، پست مهاجم به احتمال زیاد بهترین بازیکن تابستانی خواهد بود، اما حتی دروازه بان ها نیز بیش از پیش به مرز 100 میلیون یورو نزدیک می شوند. با تشدید قوانین FFP و عدم اطمینان در مورد نتیجه حماسه تصاحب یونایتد، باشگاه باید آماده باشد تا به دنبال راه هایی برای کنترل هزینه های خود و در عین حال بهبود تیم باشد.


The Peoples Person را در ادامه دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/03/21/bosman-roundup-free-transfers-could-be-crucial-for-manchester-united-this-summer-261568/ منبع:

علاقه ایجاد شده است

یوری تیلمانز می تواند یک گزینه واقع بینانه باشد، اگرچه او به مراتب بیشتر پاسور است تا حامل توپ. این می تواند او را به یک پیشنهاد جذاب به عنوان پوششی برای اریکسن تبدیل کند – شاید حتی یک جایگزین طولانی مدت. او چند فصل سخت را در لسترسیتی سپری کرده است، که به نظر می رسد تحت نظر برندان راجرز ناامید غرق می شود، اما یک انتقال تابستانی می تواند همان چیزی باشد که او نیاز دارد.


اریک تن هاگ هنوز کارهای زیادی برای تکمیل تیم منچستریونایتد دارد و تا پایان ماه مارس، تعدادی از بازیکنان مطرح خود را تنها سه ماه از قراردادشان باقی مانده است، از جمله بازیکنانی مانند لیونل مسی، میلان اسکرینیار. و کریم بنزما.

در 31 سالگی، اینیگو مارتینز از اتلتیک بیلبائو بیشتر یک گزینه کهنه کار خواهد بود. او که در این فصل 14 بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده است، ممکن است خطر بیشتری داشته باشد، اما توانایی او برای شروع حملات از عقب بسیار فراتر از ندیکا است. یک آواز قوی در لیگ برتر می تواند برای ستاره باسکی جذاب باشد، حتی اگر به معنای نواختن کمانچه دوم برای لیساندرو باشد.

و در حالی که بسیار بعید است که مسی فصل آینده زیر نظر هلندی بازی کند، معامله‌های زیادی وجود دارد که ممکن است شانس رو به رشد شیاطین سرخ را برای سبقت گرفتن از منچسترسیتی در رقابت برای کسب جام‌های برتر افزایش دهد.

یک گزینه سمت چپ تر می تواند این باشد که لوک شاو به طور منظم تری در پست دفاع میانی قرار بگیرد، همانطور که وقتی شماره 6 یونایتد پس از قهرمانی در جام جهانی دور بود. این می تواند یک نقطه در ترکیب را در دفاع چپ باز کند. آلخاندرو گریمالدو از بنفیکا به انتقال به لیگ برتر لینک شده است و اولدترافورد ممکن است در نهایت یک احتمال باشد. او با ارائه 11 پاس گل و 4 گل در تمام رقابت‌ها در این فصل، از بهره‌وری هجومی برخوردار است که مطمئناً اریک تن هاگ دوست دارد از مدافعان کناری خود ببیند.

چگونه منچستریونایتد می تواند در فصل آینده صف آرایی کند

نیاز هافبک

نزدیکتر به خانه، چند گزینه دیگر در خط میانی در قراردادهای منقضی وجود دارد که در حال حاضر در لیگ برتر معامله می کنند. ایلکای گوندوگان و انگولو کانته بالاترین مشخصات را در میان آنها دارند، اما هیچ یک چشم انداز واقعی برای تعویض اولدترافورد به نظر نمی رسند. هر دو بازیکن تا پایان ماه 32 ساله خواهند شد، در حالی که یکی کاپیتان یکی از بزرگترین رقبای یونایتد است و دیگری از اوت بازی نکرده است.

به نظر می رسد که پست فوروارد میانی جایگاهی است که باشگاه در آن به دنبال خرج کردن پول نقد جدی است، و به همین دلیل در میانه زمین جایی است که یونایتد احتمالاً به دنبال معامله است زیرا تلاش می کند تا هر آنچه را که تن هاگ برای به چالش کشیدن نیاز دارد ارائه دهد. برای قهرمانی لیگ برتر

یک گزینه لیگ برتر