درویش مالک جدید پرسپولیس را معرفی کرد/اطلاعات مهم در مورد اخذ مجوز حرفه ای



مالکیت پرسپولیس 20 فروردین مشخص می شود و در این بین بحث اصلی بر سر احتمال خرید سهام این باشگاه توسط بانک ملت است.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس شرایط این باشگاه و اخذ مجوز حرفه ای و همچنین واگذاری را تشریح کرد.

مدیرعامل پرسپولیس درباره جلسه امروز با این وزارتخانه در خصوص اخذ مجوز حرفه ای گفت: الحمدلله همه موانع برداشته شده و مشکلی وجود ندارد. برای ما 11 فروردین زمان خرید ارز است و برای استقلال 21 فروردین. در آن زمان باید مطالب مالی را آپلود کنیم و انشالله مشکلی پیش نیاید.

وی ادامه داد: عناصر مختلفی وجود دارد که هر کدام زمان متفاوتی دارند. به عنوان مثال، انتظار می رود آیتم Stadium در ماه می آپلود شود. موضوع ورزشگاه آزادی و سایر ورزشگاه هایی که باید معرفی می شد حل شده و قراردادها منعقد شده و آماده است. شرکت تجهیز برنامه ریزی مناسبی را دنبال کرد و با پیمانکار قرارداد بست و به زودی تمامی مشکلات ورزشگاه برطرف می شود.

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به پیگیری های ویژه این وزارتخانه برای رفع مشکل دو باشگاه گفت: در مدت اخیر چهار جلسه داشتیم که خوشبختانه وزیر در هر کدام حضور فعال داشت و فراهم کرد. پیگیری. در مورد مسائل مختلف تمامی عوامل وزارت ورزش و شرکت تجهیزات، سران دو باشگاه فدراسیون فوتبال و کمیته بین‌المللی و همچنین مدیران مجوزهای حرفه‌ای برای حل و فصل قطعی این موضوع حضور داشتند. اتحاد و تلاش برای حل کامل این مسائل وجود دارد.

رضا درویش درباره واگذاری سهام باشگاه به بانک ملت گفت: خوشبختانه بانک ملت یکی از بهترین بانک های ایرانی است. تاریخ یازدهم مشخص می شود اما به نظر من بانک ملت نهایی شده و تاریخ یازدهم اعلام می شود.

وی در خصوص اینکه آیا با واگذاری سهام تغییراتی در مدیریت باشگاه ها ایجاد می شود، پاسخ داد: بله، البته باید باشد و سهام بیشتری خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: فوری مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص شدند!



سرویس داخلی اخبار فوتبال