دفاع از مگوایر; در یونایتد از او محافظت کردند

مدافع سابق آرسنال از رفتار اریک تناخ، سرمربی منچستریونایتد با هری مگوایر انتقاد کرد و گفت که او کاپیتان یونایتد را در برابر عملکرد ضعیف تیمش محافظت کرده است.

دفاع از مگوایر;  در یونایتد از او محافظت کردند

نایجل ویتربورن، مدافع چپ سابق آرسنال از اقدامات اریک تنهاچ علیه مگوایر انتقاد کرد و گفت که سرمربی هلندی از کاپیتان یونایتد به عنوان سپری برای نتایج ضعیف تیمش استفاده می کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از دو شکست منچستریونایتد در دو هفته ابتدایی فصل، اریک تنهاخ در بازی سوم هری مگوایر مدافع و کاپیتان خود را نیمکت نشین کرد و پس از پایان بازی اعلام شد که سرمربی هلندی به مدافعان میانی خود گفته است. در طول فصل به استفاده از آنها از سیاست چرخش استفاده کنید.

یونایتد در حال حاضر سه مدافع میانی دارد. تنهاخ در بازی این هفته مقابل لیورپول از رافائل واران و لیساندرو مارتینز در آن پست استفاده کرد و مگوایر را نیمکت نشین کرد. این در حالی است که گفته می شود مگوایر از وضعیت خود ناراضی است و ممکن است در روزهای آینده راهی چلسی شود.


سرویس خبر شماره: 1840136
سپتامبر 02, 1401 در 09:02 ب.ظ
1.4K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

وی در این خصوص گفت: وقتی کاپیتان تیمی در شرایط خوبی نیست، سرمربی باید نگران باشد زیرا امید یک مربی همیشه به کاپیتان تیم است تا در شرایط سخت تیم را به عنوان رهبر در زمین هدایت کند. موقعیت ها”. موقعیت ها

به نظر من، هری مگوایر این روزها با مشکل بزرگی روبرو است زیرا از او به عنوان سپر در یونایتد استفاده می شود. بارها دیده‌ایم که در برخی از گل‌های دریافتی یونایتد، از هواداران گرفته تا کارشناسان تلویزیونی، مگوایر را هدف قرار می‌دهند و تنها او را مقصر می‌دانند. کاپیتان تیم باید توسط سرمربی مشخص شود، اما یک مربی هرگز نباید جو را دنبال کند و کاپیتان تیمش را تنها بگذارد تا با انتقاد مواجه شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی