دی زربی لالانا و یکی دیگر از ستاره های برایتون را از بازی در جام حذفی محروم کرد

https://www.empireofthekop.com/2023/01/28/de-zerbi-lallana-brighton/ منبع:

بازی متفاوتی خواهد بود، بازی آخر سخت بود، مقابل لیورپول همیشه سخت خواهد بود. یکشنبه می خواهیم برنده شویم و خوب بازی کنیم. می توان بهتر از بازی مقابل لستر بازی کرد.

شما می توانید به روز رسانی تیم De Zerbi را از طریق تماشا کنید رسمی باشگاه برایتون اند هوو آلبیون در یوتیوب:

اختصاصی: به روز رسانی سفیان امرابات برای لیورپول – تک تک کلمات آخرین مصاحبه ما با اناس باخار

این مرد 43 ساله در گفتگو با رسانه ها گفت: آدام لالانا و لوی کولویل هر دو بازی را از دست خواهند داد. لالانا یکی از مهم ترین بازیکنان تیم است، او برای چند هفته از میادین دور خواهد بود.

در داستانی که متأسفانه هواداران لیورپول به خوبی می‌دانند، آدام لالانا در بازی جام حذفی ما مقابل برایتون مصدوم شد و روبرتو دزربی به‌روزرسانی کامل تیمش را ارائه کرد.

ما می توانیم بدون آدام یا الکسیس بازی کنیم [Mac Allister] به عنوان مثال همانطور که ما ثابت کردیم. ما می توانیم به دلیل تعداد بازیکنان این کار را انجام دهیم، بازیکنان جوان در حال پیشرفت هستند و آماده بازی هستند.

شماره 20 سابق ما توسط یورگن کلوپ و بسیاری از تیم فعلی ما به خوبی شناخته می شود که حتی ممکن است فرصت اتحاد مجدد با این هافبک را از دست بدهند، اما در لوی کولویل، افراد زیادی از غیبت او ناراضی نیستند. بازی

بیشتر بخوانید: (ویدئو) کلوپ در مورد گاکپو “بی نظیر” و چرا او “واقعاً همان چیزی است که ما در حال حاضر نیاز داریم”

مدافع میانی در جریان شکست مهیب ما در آخرین دیدار از استادیوم AMEX بسیار تأثیرگذار بود، بنابراین خط حمله ما باید امیدوار باشد که این بار روز آسان تری در دفتر داشته باشد.