این بار بارسلونا باعث ناراحتی پاریسی ها شد. ما این ستاره را نمی فروشیم / نه بازیکن شما و نه بارسا شما را دوست ندارند!

لمینه یامال 16 ساله 12 ماه پیش اولین بازی خود را برای تیم بزرگسالان بارسلونا انجام داد و شروعی باورنکردنی داشت. او با نبوغ خارق العاده و استعداد منحصر به فرد خود توجه دنیای فوتبال را به خود جلب کرد و ژاوی او را در ترکیب اصلی فصل 2023-2024 قرار داد و روند صعودی او از آن زمان تاکنون ادامه داشته است.

پاری سن ژرمن می خواست این جوان باورنکردنی را به دست بیاورد، اما بارسلونا تحت هیچ شرایطی با فروش یامال موافقت نمی کند و بارها این پیام را برای پاریسی ها روشن کرده است. ماه گذشته گزارش های ضد و نقیضی مبنی بر پیشنهاد 200 میلیون یورویی پاری سن ژرمن برای جذب ستاره جوان منتشر شد. این پیشنهاد بلافاصله از سوی بارسلونا رد شد و خود این بازیکن نیز تمایلی به ترک این تیم نشان نداد.

به گزارش روزنامه AS، ژرژ مندز، ایجنت لمینه یامال، اول هفته جاری برای دیدار با مقامات پاری سن ژرمن به پاریس خواهد رفت. این موضوع به گمانه زنی های گسترده ای در مورد انتقال یامال دامن زد، اما AS ادعا می کند که دیدار مندز با پاریسی ها مربوط به سایر مشتریانش در پاری سن ژرمن است و او موضع قاطع بارسلونا برای فروش نکردن فوق ستاره نوجوان را تکرار خواهد کرد.

بیشتر بدانید:

سرویس اخبار فوتبال خارجی