راز بازگشت رئال از نگاه سرمربی سابق ایتالیایی


سرویس خبر شماره: 1822945 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 14:39 |
23 237 امتیاز خبر|

9نظرات

او با طراوت رودریگو، مارکو آسنسیو و ادواردو کاماویگا بازی کرد. او به لطف رودریگو که به نظر می رسید منچسترسیتی به فینال رسیده است، یک گل فوق العاده به ثمر رساند. همه گل ها توسط پرس و به لطف انرژی بازیکنان جوان و ضد حملات سریع به ثمر رسید.

آریگو ساکی معتقد است که تعویض های کارلو آنچلوتی کلید بازگشت رئال مادرید به منچسترسیتی بوده است. سرمربی سابق ایتالیایی در ستونی برای گاتزتا دلو اسپورت نوشت: “درست مانند بازی مقابل پاری سن ژرمن و چلسی که با الهام از تعویض هایش مقابل منچسترسیتی پیروز شد. او در نیمه دوم تمام هافبک ها، کاسمیرو، لوکا مودریچ را کنار گذاشت. و تونی کروس، حتی کریم بنزما در وقت اضافه.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دو شب پیش شاهد یکی از دراماتیک ترین دیدارهای تاریخ لیگ قهرمانان اروپا بودیم. جایی که رئال مادرید تا آخرین لحظات با یک گل از منچسترسیتی عقب بود، اما رودریگو تعویض طلایی کارلو آنچلوتی موفق شد در دو دقیقه دو گل به ثمر برساند تا بازی به طرز وحشتناکی به وقت اضافه کشیده شود. رئال در وقت های اضافه شده سومین گل کریم بنزما را به ثمر رساند تا به شکلی باورنکردنی به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد.

آریگو ساکی همچنین معتقد است که برد رئال مادرید باید درس عبرتی برای تیم های ایتالیایی باشد: “باشگاه های خارجی در حمله بهتر از دفاع هستند. منچسترسیتی این را در دو بازی ثابت کرده است. بنابراین ما باید آنها را تحت فشار قرار دهیم که متاسفانه هر باشگاه ایتالیایی از یک یا حتی دو بازیکن اضافی در خط دفاعی استفاده می کند، اغلب برای مهار یک حریف، بنابراین آنها یک خط میانی و شانس تسلط بر بازی را از دست می دهند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

آریگو ساکی، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا معتقد است که تعویض های کارلو آنچلوتی منجر به بازگشت بزرگی مقابل منچسترسیتی شد.