رفتار هواداران رونالدو شرم آور است

بازیکنان یونایتد تحت فشار 24 ساعته هستند
مدافع سابق منچستریونایتد گفت: “فکر می کنم هواداران با وات و خورست دوستی نداشتند. او فقط سه بازی انجام داده است و قضاوت در مورد او خیلی زود است. در منچستریونایتد همیشه همینطور است و هر بازیکنی تحت فشار است و باید انجام دهد. شبانه روز باشید تا این فشار را تحمل کنید.”

واخورست از قبرستان بازیکنان می آید
به گفته پارکر، وات و هورست پس از خروج از لیگ ترکیه به زمان نیاز دارند تا خود را با لیگ پرفشار انگلیس وفق دهند. وی که دو قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه خود دارد، ادامه داد: همچنین باید در نظر داشته باشیم که وخورست باید دوباره خود را با شرایط بازی در انگلیس وفق دهد، او از لیگ ترکیه می آید که در سطح پایین تری قرار داشت. لیگ ترکیه یک قبرستان است.” این جایی است که بازیکنان اگر بخواهند به تعطیلات بروند یا کمی پول در بیاورند به اینجا می‌روند.”

1795602



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه منچستریونایتد ماه گذشته برای پایان همکاری با کریستیانو رونالدو به توافق رسید. پر کردن جای خالی برنده 5 توپ طلا در اواسط فصل برای شیاطین سرخ کار کوچکی نبود. حالا، ملی پوش هلندی این وظیفه دلهره آور را با قراردادی قرضی بر عهده گرفته است.


سرویس خبر شماره: 1867108
07 فوریه 1401 @ 21:39 |
56 هزار |

18نقطه نظر

پل پارکر:

وات و هورست در سه بازی برای منچستریونایتد یک بار در جام اتحادیه گلزنی کرده اند. پل پارکر معتقد است این مهاجم 30 ساله سرانجام منتقدان بی رحم خود را که فکر می کنند او جایگزین شایسته ای برای رونالدو نیست، ساکت خواهد کرد.

1795603

پل پارکر معتقد است فشار هواداران رونالدو بی رحمانه است.

    رفتار هواداران رونالدو شرم آور است

او افزود: “مردم باید به خاطر داشته باشند که او رونالدو نیست. رونالدو بازیکن بهتری بود اما اکنون این بازیکن چیز متفاوتی ارائه می دهد. او سخت کار می کند و می خواهد به باشگاه کمک کند. اما هواداران رونالدو به این بازیکن فشار می آورند، شرم آور است. آنها باید می‌خواهند تیم موفق شود و فقط به قهرمان خود فکر نکند که اکنون زندگی جدیدی در لیگی دارد که فقط به هوادارانش اهمیت می‌دهد.”