روزنامه نگار مدعی شد PSG “قطعا” به مهاجم لیورپول علاقه مند است

جاناتان جانسون، روزنامه‌نگار مشهور مدعی شده است که پاری سن ژرمن (PSG) مهاجم لیورپول، لوئیس دیاز را زیر نظر دارد. جانسون معتقد است که این بازیکن کلمبیایی یکی از مهاجمان چپ چپ در لیست خرید PSG برای تابستان است.

روزنامه‌نگار مشهور پایپ سیرا اخیراً به PSG علاقه شدیدی به دیاز وینگر چپ لیورپول داده است. او مدعی شد که پاریسی ها در حالی که این جوان 27 ساله را ردیابی می کردند، با اطرافیان او ارتباطی برقرار نکرده بودند.

جاناتان جانسون تایید کرد که پاری سن ژرمن از لیورپول آس لوئیس دیاز حمایت می کند.

جانسون در ستون بریفینگ روزانه خود برای CaughtOffside مدعی شد که پاری سن ژرمن به دیاز به عنوان جانشین بالقوه کیلیان امباپه نگاه می کند. با این حال، آنها تا زمانی که آینده امباپه مشخص نشود، با هیچ یک از بازیکنان فهرست نهایی تماس نخواهند داشت.

جانسون گفت:

اخیراً برخی گمانه زنی ها در مورد هدف لوئیز دیاز برای پاری سن ژرمن وجود دارد و درک من این است که مهاجم لیورپول قطعا بازیکنی است که پاری سن ژرمن به عنوان بخشی از فهرست گسترده تر بازیکنان بالقوه برای جذب در تابستان به او نگاه می کند.

زمانی که آنها آزادی حرکت بدون کیلیان امباپه را داشته باشند، دستمزد خود را کاهش خواهند داد و خواهیم دید که چگونه برای جایگزینی امباپه در حمله حرکت خواهند کرد.

او ادامه داد:

درک من، در حال حاضر، این است که لزوما اینطور نیست که دیاز یک هدف اولویت دار باشد، بلکه بیشتر این است که آنها در حال آماده شدن برای احتمال نگاه کردن به بازیکنی مانند او هستند – او تنها بازیکن در آن موقعیت یا مشخصات نیست که آنها در حال بررسی هستند، اما یکی از بسیاری از مواردی که به آن نگاه می کنند

اگرچه پاری سن ژرمن به دنبال وینگرهای چپ است، اما جاناتان مطمئن نیست که تابستان امسال این پست را در اولویت قرار دهد یا خیر.

جانسون در پایان افزود:

شاید بتوان گفت که یک بازیکن لیورپول هستید، که دیاز یکی از نام‌های مطرح در لیست PSG است، اما اگر صادقانه بگویم مطمئن نیستم که این پست در تابستان امسال اولویت اصلی PSG باشد. فکر می‌کنم آنها به پست‌های دیگر نگاه خواهند کرد، به ویژه دفاع مرکزی و همچنین هافبک دفاعی

دیاز از زمان پیوستن به لیورپول از پورتو در ژانویه 2022 در لیورپول حضور داشته است. او 86 بازی برای این باشگاه در تمامی رقابت ها انجام داده است که 22 بار گلزنی کرده و 13 پاس گل داده است.

https://sportslens.com/news/liverpool-transfer-psg-interested-in-attacker/ منبع: