فاجعه پرسپولیس بعد از 120 (عکس)


سرویس خبر شماره: 2017556
8 اردیبهشت 1403 ساعت 21:19 |
1.7 هزار |

3نقطه نظر

رضا جبیره پس از ورود به زمین نقش مهمی در بازگشت آلومینیوم مقابل پرسپولیس داشت.

فاجعه پرسپولیس بعد از 120 (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آلومینیوم در دیدار حساس جام حذفی بسیار عالی عمل کرد و برای دومین بار در این فصل سد پرسپولیس را شکست تا ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به یک کابوس تبدیل شود. برای قرمزها و این تیم برای چهارمین بار در این ورزشگاه شکست می خورد.

یکی از عوامل کلیدی در بازگشت آلومینیوم مقابل پرسپولیس، رضا جبیره بود. بازیکنی که در دقیقه 70 بازی به جای امین کاظمیان وارد زمین شد و در دقیقه 90 + 5 ضربه سر او را به ثمر رساند، گل تساوی ایرالکو توسط شروین بزور را بر عهده داشت.

این بازیکن در کنار پاس گل مهمی که داد، در حملات تیمش نیز نقش موثری داشت و می توان گفت در اکثر نبردهای هوایی با پرسپولیسی ها برنده بود و بالاتر از کنعانی زادگان و گلسیانی به میدان رفت. تا ایرالکو روی توپ های سوم بیس بزنه پرسپولیس خطرناک میشه.

نقش مهم جوبیرا در این پیروزی به دستیابی به دومین کامبک آلومینیومی بازمی گردد. جایی که با یک پاس عمقی دیدنی به مهدی لیموچی فرصت طلایی داد و این بازیکن نیز با یک پاس گسترده تماشایی توپ را به علیرضا نقی زاده در مقابل دروازه پاس داد تا این بازیکن گل چهارم تیمش را به ثمر برساند و ضربات به سمت دروازه شلیک شود.

2015636

این گل در دقیقه 120+1 به ثمر رسید تا رضا جبیره به عنوان تعویضی طلایی نقش ویژه ای در گل های دوم و چهارم تیمش داشت که هر بار در ثانیه های پایانی بازی را به تساوی کشاندند.

علاوه بر این، جبیره در ضربات پنالتی موفق شد توپ خود را به گل تبدیل کند تا این بازیکن در دقیقه 120+1 علاوه بر تاثیرگذاری روی دروازه، بلای جان پرسپولیس شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی