گزارش بازی آکادمی: منچستر یونایتد زیر 18 سال 1-3 ساندرلند زیر 18 سال – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات


منچستریونایتد زیر ۱۸ سال بعد از ظهر شنبه در ورزشگاه کارینگتون میزبان ساندرلند بود.

آدام لارنس که هفته گذشته با پیروزی مقابل وولوز، عنوان قهرمانی را به دست آورد، تیمی را که به شدت چرخیده بود، با تعدادی از زیر 16 سال ها به میدان رفت.

شروع پر حادثه ای برای مسابقه بود. در کمتر از یک دقیقه بازی، مالاچی شارپ از جناح راست به سمت خط کناری حرکت کرد و سپس به Bendito Mantato بازگشت تا با پایانی آسان، دروازه را باز کند.

برتری خیلی دوام نیاورد، اما یک دقیقه بعد ساندرلند یک کپی تقریبا کربنی از دروازه افتتاحیه ایجاد کرد. ریس والش در سمت چپ دوید و توپ را به آرون چانگ در مرکز محوطه جریمه زد تا ویل مرداک را در دروازه به پایان برساند.

یونایتد در نیمه اول مالکیت توپ را در اختیار داشت، اما علیرغم موقعیت های گابریله بیانچری، شارپ و جیم توایتس که همگی نزدیک بودند، نتوانستند به تعداد توپ خود اضافه کنند.

در نیمه دوم، چانگ در دقیقه 56 هنگامی که از قلب خط میانی عبور کرد و سپس وارد دروازه شد، میهمان را پیش انداخت.

کمتر از 10 دقیقه بعد، ساندرلند سومین بازی خود را اضافه کرد، زمانی که فین گراگوسیان توپ را در جناح چپ برداشت و جوزف نیلد را در مرکز قرار داد تا ضربه اول را اعمال کند.

یونایتد حملات زیادی را به سمت ساندرلند انجام داد تا به آن بازگردد، اما تقریباً در دقیقه 90 بود که آنها موفق شدند فرصت بزرگی را برای نزدیک شدن شارپ ایجاد کنند. پس از دریافت چند پاس پیچیده در داخل محوطه، ضربه وینگر با فاصله کمی توسط دروازه بان ساندرلند به بیرون رفت.

در زمان مصدومیت، توپ با مهربانی به دست بیانچری افتاد که فکر می‌کرد می‌تواند توپ را وارد کند، اما تلاش او با چند دفاع فوق‌العاده از خط خارج شد.

تیم لارنس هفته آینده در خانه مقابل اورتون، لیگ برتر شمال را به پایان می‌رساند و فصل را با فینال ملی به پایان می‌رساند که هنوز تاریخ مشخصی برای آن مشخص نشده است.

یونایتد: مرداک، نولان، میلز، آرمر، پلانکت (کوکنکی 82)، باومن، جی فلچر، شارپ، توایتس، مانتاتو، بیانچری

زیرمجموعه های استفاده نشده: Myles، Kingdon، McAllister، Barbosa


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/27/academy-match-report-manchester-united-u18s-1-3-sunderland-u18s-279480/ منبع: