حمله متیوس به هوینس: زمان صحبت کردن چه زمانی است؟


سرویس خبر شماره: 2017558
8 اردیبهشت 1403 ساعت 21:21 |
2.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

جنجال پس از سخنان رئیس جمهور همچنان ادامه دارد

لوتار ماتئوس از اولی هوهنس به دلیل اظهاراتش علیه توماس توخل انتقاد کرد.

حمله متیوس به هوینس: زمان صحبت کردن چه زمانی است؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اولی هونس، رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ روز گذشته درباره وضعیت بایرن مونیخ و جستجوی سرمربی جدید صحبت کرد. روزنامه نگار در بخشی از این مصاحبه از او در مورد مشکلاتش با توماس توچل پرسید و او پاسخ داد: من توماس توخل را سرزنش نمی کنم، او اغلب در تگرنسی با من شام می خورد، من با او خیلی خوب هستم.

او نگرش متفاوتی دارد. او فکر نمی کند که بتواند روی توسعه بازیکنانی مانند دیویس، پاولوویچ یا موسیالا کار کند. اگر این کار نکرد، باید درایو دیگری خریداری کنید. فکر می کنم باید با بازیکنان سخت کار کرد و به آنها اعتماد به نفس داد.

2015641

این مصاحبه قبل از دو دیدار بسیار مهم مقابل رئال مادرید، انتقادات زیادی را برانگیخت. اسطوره بایرن مونیخ و کارشناس فعلی Sky Lothar Matthaus که همیشه از توخل انتقاد کرده است، درباره مصاحبه هوینس گفت: “من متوجه نمی شوم. شاید او اطلاعات نادرستی دریافت کرده است یا چیزهای ناقص شنیده است و نمی تواند قطعات پازل را به درستی کنار هم قرار دهد. سه روز مانده به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید، هیچکس به این بحث ها نیاز ندارد توماس توخل حق دارد عصبانی باشد، من هم رسماً می گویم که عصبانی بودم، زیرا چنین چیزی غیرقابل قبول است: «حداقل در هفته های آخر فصل باید خود را به عنوان یک تیم متحد نشان دهید. قطعا مربی ای که به بسیاری از بازیکنان جوان کمک کرده تا پیشرفت کنند.”

مجله اخبار فوتبال خارجی