این مرد 46 ساله می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!



استقلالی که شوک کنار گذاشتن جام حذفی در مرحله یک هشتم نهایی را متحمل شده بود، به دور از هیاهوی مرحله یک هشتم نهایی خود را برای بیست و پنجمین دیدار خود در فصل جاری لیگ برتر آماده می کند. این در حالی است که طبق برنامه ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ، شاگردان جواد نکونام باید در یکی از مهم ترین دیدارهای فصل در تبریز به مصاف تراکتور بروند و این دیدار می تواند نقش مهمی در مسیر قهرمانی آبی ها در لیگ برتر داشته باشد. این فصل

جواد نکونام که در سال های اخیر همیشه گزینه جایگزین نیمکت استقلال بوده، حالا به آرزوی بزرگ خود در این فصل جامه عمل پوشانده و سرمربی تیمی می شود که پیش از این به عنوان بازیکن با آن قهرمان لیگ دسته اول شده بود. نکونام که تجربه کاپیتانی استقلال را دارد در اولین سال سرمربیگری خود در آبی پوشان حداقل یک قهرمانی را هدف قرار داده است. اگرچه سخت گیری های اقتصادی استقلالی ها اولین فصل حضور سرمربی نکونام در استقلال را سخت کرده است، اما با وجود این او همچنان امیدوار به قهرمانی است.

حمله به رکوردی که یحیی و برانکو و حتی فرهاد ندارند!

نکونام می خواهد در اولین فصلی که هدایت استقلال را برعهده گرفت قهرمان لیگ برتر شود. و با وجود اینکه شخصیت های موفقی مانند برانکو ایوانکوویچ، یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی که در سال های اخیر توانسته اند با تیم های پرسپولیس و استقلال به مقام قهرمانی برسند، هیچ کدام موفق به کسب این رکورد نشده اند و همگی فصل اول را از دست داده اند. حضور آنها در تیم مغرب زمین. جام را تمام کردند اما حالا جواد نکونام این فرصت را دارد که با قهرمانی استقلال در لیگ بیست و دوم، رکورد خوبی را ثبت کند.

حداقل 5 برد برای تاریخ سازی لازم است

استقلال مجیدی در لیگ بیست و یکم اولین رکورد قهرمانی تاریخ لیگ برتر بدون شکست را به نام خود ثبت کرد و با 68 امتیاز بیشترین امتیاز تاریخ لیگ برتر (در طول یک فصل) را نیز کسب کرد. حالا آبی پوشان پایتخت در فصل جاری به دنبال حمله به رکورد تیم تحت هدایت فرهاد مجیدی هستند و آبی پوشان که در پایان هفته بیست و چهارم موفق به کسب 53 امتیاز شدند، امیدوارند از استقلال پیشی بگیرند. رکورد مجیدی با 6 هفته مانده به پایان فصل، آنها می توانند در 6 بازی آینده حداقل 16 امتیاز کسب کنند تا رکوردی جاودانه از خود بر جای بگذارند.

نکونام می خواهد بهترین مربی تاریخ استقلال شود!

جواد نکونام که تیمش در 24 بازی اخیر لیگ برتر تنها یک بازی را باخته است، نه تنها به دنبال شکستن رکورد امتیازات یک تیم در تاریخ لیگ برتر (در طول یک فصل) است، بلکه خواهان بیشترین برد در لیگ برتر است. یک فصل از تیمش کند، اما می خواهد از نظر میانگین امتیاز در بین سرمربیان استقلال در تاریخ لیگ برتر جاودانه شود. بنابراین اگر آبی‌ها در 6 بازی بعدی 18 امتیاز کسب کنند، میانگین امتیاز نکونام به 2.36 امتیاز در هر مسابقه می‌رسد که در بین سرمربیان استقلال (با سابقه حداقل 5 تجربه) رکوردی جاودانه و تاریخی است. سرمربی). .

بیشتر بخوانید: خداداد: پرسپولیس نه، سرنوشت قهرمانی در دست استقلال است/ اصطلاحات خارجی به کار نبرید.



سرویس داخلی اخبار فوتبال