وعده عجیب دیاز زیر و گراونبرچ – 5 نکته صحبت از وستهام 2-2 لیورپول – لیورپول اف سی

لیورپول در حالی که با تساوی 2-2 مقابل وستهم یونایتد متوقف شد، به سمت خط پایان لیگ برتر سقوط کرد.

وستهام 2-2 لیورپول

لیگ برتر (35)، ورزشگاه لندن
27 آوریل 2024

اهداف: بوون 43، آنتونیو 77 دقیقه; رابرتسون 48 دقیقه، آرئولا او جی 65


صلاح و کلوپ ظاهر وحشتناکی دارند

لندن، انگلیس - شنبه، 27 آوریل 2024: محمد صلاح، بازیکن تعویضی لیورپول و یورگن کلوپ، سرمربی تیم فوتبال انگلیس، در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین وستهام یونایتد و باشگاه لیورپول در ورزشگاه لندن صحبت هایی را با یکدیگر رد و بدل کردند.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

همه کاملاً می‌دانند که آخرین فصل سرمربیگری یورگن کلوپ آنطور که حتی سه هفته پیش انتظار می‌رفت به پایان نمی‌رسد، اما آیا واقعاً نیاز است که منفی‌های بیشتری را در قالب یک مربی محبوب و بهترین بازیکنش جمع کنیم. بحث در خط تماس؟

دلایل اختلاف محمد صلاح با سرمربی قبل از ورود به زمین هر چه باشد، این اختلاف در فصول گذشته اینقدر علنی ظاهر نمی شد.

شاید مصری احساس می کند که اقتدار سرمربی اش به دلیل این واقعیت که او در شرف جدایی است تضعیف شده است، اما آینده او در باشگاه زیر نظر مربی جدید با توجه به عملکردهای اخیرش به سختی تضمین شده است.

Gravenberch دوباره وعده می دهد

لندن، انگلیس - شنبه، 27 آوریل 2024: کودی گاکپو بازیکن لیورپول پس از به ثمر رساندن گل دوم تیمش در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین وستهام یونایتد اف سی و لیورپول اف سی در ورزشگاه لندن جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

اگر قرار است آرن اسلات به مسیر صعودی لیورپول در فصل آینده ادامه دهد، باید از هسته جوان بازیکنانی که در اختیار دارد نهایت استفاده را ببرد.

یکی از کسانی که مطمئنا نقش مهمی را ایفا خواهد کرد، رایان گراونبرچ است که با یک نمایش خوب دیگر در اینجا، پتانسیل فوق العاده خود را نشان داد.

این مرد هلندی از 13 دوئل زمینی 9 برد را برد و هفت ریکاوری کرد تا نشان دهد توانایی انجام کارهای کثیف در خط هافبک را دارد.

او همچنین این کار را با تکمیل هفت دریبل باورنکردنی از هشت دریبل، ایجاد دو موقعیت و زدن سه شوت ترکیب کرد.

بدون شک این فصل اول ترکیبی برای گراونبرچ در لیورپول بوده است، اما او فقط 21 سال دارد و در حال حاضر نشان می دهد که می تواند یک خرید زیرکانه باشد.

دیاز ساب یک انتخاب عجیب است

لندن، انگلستان - شنبه، 27 آوریل 2024: لوئیس دیاز، بازیکن لیورپول در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین وستهام یونایتد اف سی و باشگاه لیورپول در ورزشگاه لندن.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

با وجود تمام تمرکز روی مبارزات لیورپول در حمله اخیر، لوئیز دیاز مطمئناً باید مصونیت نسبی برای انتقاد داشته باشد.

همانطور که اخیراً چندین بار اتفاق افتاده است، این بازیکن کلمبیایی به دور از همه بزرگترین تهدید در خط حمله قرمزها در اینجا بود.

سه شوت، هفت موقعیت ایجاد شده، سه دریبل کامل و پاس گل تساوی اندی رابرتسون – دیاز در 90 دقیقه وستهم را وحشت زده کرد.

در واقع، تنها نقطه ضعف عملکرد او این بود که پایان آن، به طرز غیرقابل توضیحی زود، با تصمیم کلوپ برای حذف او در اواخر بازی آغاز شد.

فقدان خودآگاهی TNT مات و مبهوت است

شنیدن اینکه تیم تفسیری TNT Sports تمام نیمه اول را در استادیوم لندن سپری کرد و از نبود سرعت هر دو طرف ابراز تاسف کرد، بسیار جذاب بود.

اما آیا پخش کننده مورد علاقه کلوپ هرگز به این فکر نکرد که ممکن است با نبود کامل زیپ در نمایش ارتباطی داشته باشد؟

محل شروع تعیین شده TNT در ساعت 12:30 بعد از ظهر اغلب تضمینی برای جو ضعیف در سکوها و عملکرد در زمین است که این امر را منعکس می کند، و زمانی که دو تیم را با اندکی بازی در مقابل یکدیگر قرار می دهد بیشتر صادق است.

با در نظر گرفتن این موضوع، شاید کارشناسان آنها باید در هنگام انتقاد از دو دسته از بازیکنان به خاطر سرو نکردن یک کلاسیک پس از اجبار به خوردن پاستا برای صبحانه، به خانه نزدیکتر نگاه کنند.

مبارزه به طور کامل از بین نرفت

لندن، انگلیس - شنبه، 27 آوریل 2024: اندی رابرتسون بازیکن لیورپول پس از به ثمر رساندن اولین گل تساوی تیمش در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین وستهام یونایتد اف سی و لیورپول در ورزشگاه لندن جشن گرفت.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

به همان اندازه که درک نکات مثبت پس از یک نتیجه ناامیدکننده دیگر دشوار است، اما منصفانه است که به این نکته اشاره کنیم که اوضاع می توانست بدتر باشد.

دلیلش این است که وقتی لیورپول پس از یک عملکرد بی‌حال در نیمه اول عقب افتاد، هواداران می‌توانستند بر اساس فرم اخیر ترسیده باشند که شکست دیگری اجتناب ناپذیر است.

با این حال به راحتی می توان فراموش کرد که قبل از این بازی، قرمزها تا اینجای فصل 27 امتیاز از موقعیت های باخت کسب کرده بودند و آنها به وضوح می خواستند نشان دهند که روحیه جنگندگی آنها به طور کامل خاموش نشده است.

این میل خود را به عنوان یک عملکرد بسیار بهبود یافته در نیمه دوم نشان داد که باید تصدیق شود، حتی اگر با امتیاز تساوی درهم و برهم تضعیف شود.

https://www.thisisanfield.com/2024/04/strange-diaz-sub-and-gravenberch-promise-5-talking-points-from-west-ham-2-2-liverpool/ منبع: