چهل و شش مسابقه بدون شکست: شاه شکست نمی خورد


سرویس خبر شماره: 2017589
8 مه 1403 در 11:25 ب.ظ.
5.6 هزار |

4نقطه نظر

یک شانس دیگر برای باخت برای لورکوزن از دست رفت

بایرلورکوزن بار دیگر در آخرین دقایق و این بار در تساوی 2-2 مقابل اشتوتگارت از شکست فرار کرد و رکورد 46 بازی بدون شکست خود در تمامی رقابت ها را حفظ کرد. این بار در دقیقه 96، هفته گذشته مقابل دورتموند نیز در دقیقه 97.

چهل و شش مسابقه بدون شکست: شاه شکست نمی خورد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گل شانزدهم قهرمان در وقت اضافه آنها را بدون شکست نگه داشت. آنها این بار با گل دقیقه 6+90 رابرت اندریچ از شکست نجات یافتند.

رویداد ویژه قبل از مسابقه: اما، 10، دختر ژابی آلونسو، در حالی که دست فریمپونگ را گرفت و به سمت زمین رفت، لبخند زد. آلونسو: “خانواده ام از من حمایت زیادی می کنند.”

دوش آب سرد برای تیم قهرمان

با گذشت 70 ثانیه از نیمه دوم، ستاره اشتوتگارت می توانست دروازه لورکوزن را باز کند اما توپ به دروازه بان و سپس به تیرک دروازه برخورد کرد. با این حال کریس فوریک کمی دورتر پنهان شده بود و با ضربه چکش گل اول را به ثمر رساند.
این هشتمین گل این ستاره بین المللی و جدید در این فصل است که بایرن و بوروسیا دورتموند را مورد توجه قرار می دهد.
دنیس اونداف 10 دقیقه بعد همین کار را کرد. او همچنین دروازه لورکوزن را باز کرد و نتیجه را 2-0 کرد.

پس از یک فرصت بزرگ از دست رفته از گراسی، قهرمان از خواب بیدار می شود و ناگهان به یاد می آورد که آنها با هم قسم خورده اند که فصل را بدون شکست به پایان برسانند.

عدلی در دقیقه 61 به سرعت به دو گل حریف پاسخ داد و حالا فقط لورکوزن بازی می کند و حریف را تحت فشار قرار می دهد.

نوبل، دروازه بان اشتوتگارت که قرضی از بایرن مونیخ بود، در دقیقه 65 دو سیو درخشان و دیدنی انجام داد و متئوس را بر آن داشت تا در اسکای به او تبریک بگوید: “اولین کلاس جهانی است، دومی نیز در کلاس جهانی است و بسیار فوق العاده است. برای من این پایان فصل است.”

2015706

در دقیقه 97 ضربه ایستگاهی ویرتس در شلوغی محوطه جریمه روی پای آندری فرود آمد و او آن را وارد دروازه حریف کرد تا گل تساوی معروف دیگری به ثمر برسد.

ویرتس و آلونسو وقتی خوشحال بودند دستشان را روی سرشان گذاشتند و باورشان نمی شد.

لوکاس هرادسکی، کاپیتان لورکوزن، درباره یک معجزه دیگر در لحظه آخر با اسکای صحبت کرد. “این باور نکردنی است. دیوانه! من هیچ کلمه ای برای آن ندارم.”

وقتی از او پرسیدند که آیا این فقط شانس بوده است، او پاسخ داد“هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. من می گویم 50/50 مهارت و شانس.”

آندریچ زننده گل دوم گفت: “نکته اصلی این است که توپ وجود دارد. همیشه این اتفاق می افتد زیرا ما همیشه به آن اعتقاد داریم. بازی بسیار جذاب و تماشایی بود.”

2015703

و آلونسو: “ما تا انتها و تا پایان خواهیم جنگید. گل اول برای ما بسیار مهم بود که باور کنیم دوباره می توانیم این کار را انجام دهیم.” این هواداران بودند که به ما اجازه دادند به این نتیجه برسیم.

2015705

سباستین هونس، سرمربی اشتوتگارت از این وضعیت بسیار ناراضی بود. با عصبانیت گفت: “در حین گل دوم آنها، توپ به بازیکن لورکوزن در محوطه جریمه برخورد کرد. داور باید حداقل آن را بررسی می کرد. به نظر من گل باید مردود می شد. داور باید صحنه را روی نیمکت بررسی می کرد. غیرممکن است که این اتفاق نیفتد. دستیابی به چنین هدف مهمی.”

خبر بد برای لورکوزن

جاناتان تاه در نیمه اول دچار مصدومیت جزئی شد و در نیمه اول جای خود را به پیرو هینکاپی داد. ژابی آلونسو چهارمین کارت زرد خود را دریافت کرد و از بازی آتی لیگ مقابل فرانکفورت محروم شد.

مجله اخبار فوتبال خارجی