مدافع مورد علاقه نکونام آماده بازی مقابل آبی پوشان!


سرویس خبر شماره: 2017508
8 مه 1403 در 5:25 ب.ظ.
16000 |

11نقطه نظر

عارف آقاسی قبل از دیدار با استقلال به میادین اصلی تراکتورسازی بازگشت.

مدافع مورد علاقه نکونام آماده بازی مقابل آبی پوشان!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عارف آغاسی مدافع تیم تراکتورسازی پس از یک تعویض عجیب در دیدار مقابل ذوب آهن و پس از گذراندن یک هفته محرومیت به ترکیب اصلی بازگشت و در دیدار مقابل ذوب آهن به میدان رفت.

او در بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر ذوب آهن خمس را عصبانی کرد و به سرعت از ترکیب این تیم کنار رفت و در بازی بعدی به دلیل محرومیت در ترکیب این تیم قرار نگرفت.

آغاسی در دیدار با ذوب آهن 120 دقیقه در زمین ماند و پنالتی خود را به زیباترین شکل ممکن تبدیل به گل کرد و در پیروزی این تیم موثر بود.

2015526

او در نیمه دوم بازی با یک حرکت تکنیکی در داخل محوطه جریمه، مهاجم ذوب آهن تراکتور را از بازی خارج کرد و توپ را در اختیار تراکتور قرار داد و نیمکت نشینان این تیم را تشویق کردند و ورزشگاه را تحت تاثیر قرار داد. در حالی که دویدن سریع بین او و مهاجم ذوب آهن وجود داشت، او با پای عقب توپ را برگرداند و با یک چرخش سریع توپ را در اختیار گرفت تا به نفع تیمش باشد.

بازگشت مدافع تاثیرگذار تراکتورسازی که عملکرد خوبی در نیم فصل قبل از بازی با استقلال داشت اتفاق جالبی خواهد بود، مدافع محبوب در دیداری حساس به مصاف تیم سابقش می رود و انگیزه های خود را دنبال می کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی