حمایت کاپیتان استقلال از جانشینش: مطمئنم می درخشی


سرویس خبر شماره: 2017569
8 اردیبهشت 1403 ساعت 22:11 |
3.8K |

15نقطه نظر

سید حسین حسینی با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود از جانشین خود حمایت کرد.

حمایت کاپیتان استقلال از جانشینش: مطمئنم می درخشی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال روز چهارشنبه در دیداری فوق العاده حساس در بیست و پنجمین روز لیگ برتر باید به مصاف تراکتور برود. آبی ها در این دیدار سیدحسین حسینی را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارند و محمدرضا خالدآبادی وظیفه حراست از دروازه تیمش را بر عهده خواهد داشت.

خالدآبادی که تابستان گذشته با سر و صدای نقل و انتقالات هواداران به استقلال پیوست، تا به اینجای فصل فرصت حضور در زمین را نداشته است و پیش بینی می شود اولین بازی خود را در دیدار حساس مقابل تبریزی در حالی که درون دروازه ایستاده انجام دهد. قفس تیمش برای آزمایش.

سیدحسین حسینی که عملکرد خوبی در این فصل داشته و با بیشترین کلین شیت در صدر جدول رده بندی دروازه بانان لیگ برتر قرار دارد، در یکی از سرنوشت سازترین دیدارهای این فصل حضور نخواهد داشت و همین باعث شده از هم تیمی خود حمایت کند.

کاپیتان استقلال با انتشار عکسی از تمرین امروز آبی ها و عکسی از خود در کنار خالدآبادی نوشت: مطمئنم می درخشی و همه ما را خوشحال می کنی.

2015668

بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های استقلال ضمن انتشار پستی برای خالدآبادی شاگردش را تشویق کرد تا در بازی با تراکتور بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد.

2015667

مجله اخبار فوتبال داخلی