منچستریونایتد یا برنلی تایید شد: مارکوس رشفورد همچنان بیرون است، تیم بدون تغییر – اخبار و نقل و انتقالات منچستریونایتد


اریک تن هاگ همان تیم منچستریونایتد را برای دیدار امروز مقابل برنلی انتخاب کرده است که در اواسط هفته شفیلد یونایتد را شکست داد.

آندره اونانا در دروازه است.

چهار بار دیگر، دیوگو دالوت، هری مگوایر، کازمیرو و آرون وان بیساکا هستند.

رافائل واران، لیساندرو مارتینز، لوک شاو، تایرل مالاسیا، ویکتور لیندلوف و جانی ایوانز همگی مصدوم هستند، اگرچه تن هاگ گفته است که شاو، مارتینز و آنتونی مارسیال فوروارد تمرینات خود را در زمین چمن انجام می دهند و باید این هفته به تمرینات تیمی بپیوندند.

تن هاگ چندین بار در این فصل با وان بیساکا در سمت چپ و دالوت در سمت راست بازی کرده است، اما آنها را مقابل بلیدز برگرداند. به نظر می رسید که این برای آنها بهتر است، بنابراین او به احتمال زیاد این کار را ادامه خواهد داد.

کوبی ماینو و کریستین اریکسن هافبک های عمقی هستند که برونو فرناندز جلوتر از آنهاست. فرناندز اخیراً با وجود اینکه در بازی قبلی با دست شکسته بازی کرده بود، در شرایط داغی قرار داشت.

میسون مانت از مصدومیت بازگشته و روی نیمکت است.

الخاندرو گارناچو و آنتونی وینگرها هستند و مارکوس راشفورد همچنان مصدوم است. آماد دیالو یک بار دیگر با وجود چندین بازی فوق العاده باید به یک نقطه روی نیمکت بسنده کند.

راسموس هوجلوند تنها مهاجم است و در غیاب مارسیال دوباره خط را رهبری می کند.

هجلوند در نهایت روز چهارشنبه پس از یک دوره بی‌ثمر به گل رسید و امیدوار است امروز هم به این روند ادامه دهد.

آلتای بایندیر، هری آماس، لوئیس جکسون، سوفیان امرابات، عمری فورسون، اسکات مک تومینای و اتان ویتلی به مونت و آماد روی نیمکت می پیوندند.

این بدان معنی است که نیمکت نیز تقریباً مشابه نیمکت چهارشنبه است، با Habeeb Ogunneye فرد بدشانسی که برای جا دادن به Mount از زمین خارج می شود.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/04/27/confirmed-man-united-xi-vs-burnley-marcus-rashford-still-out-279456/ منبع: