ویژه ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)


سرویس خبر شماره: 2017501
8 مه 1403 در 4:45 ب.ظ.
8.8K امتیاز خبر|

22نقطه نظر

هواداری که فیلم حضورش در ورزشگاه آزادی در فضای مجازی پخش شد در تمرین استقلال شرکت کرد.

خاص ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در پایان دیدار استقلال و شمس آذر بود که ویدئویی از آبی پوشان یکی از هواداران توجه کاربران اینترنتی را در فضای مجازی به خود جلب کرد.

یکی از هواداران خاص و دوست داشتنی استقلال که از نعمت دو دست محروم شده بود، پرچم و لباس آبی را به همراه داشت و به تماشای بازی تیم محبوبش نشست.

سیدحسین حسینی قبل از شروع بازی و در حین گرم کردن از این هوادار عیادت کرد و در پایان بازی جواد نکونام به همراه تعدادی از بازیکنان استقلال عکس این هوادار را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشت.

رسانه رسمی آبی ها از این پس با عنوان «استقلیگی عاشق، مهمان ویژه تمرین استقلال» می نویسد: جواد نکونام و شاگردانش امروز در اردوی زنده یاد ناصر حجازی پذیرای یک استقلالی عاشق و فرزندش بودند.

2015510

اینم خبر:

امروز کابینه استقلال یک مهمان ویژه داشت. رسول مولایی از هواداران استقلال اصفهان که عکسش پس از دیدار با شمس آذر در ورزشگاه آزادی در فضای مجازی دست به دست شد، امروز به دعوت جواد نکونام سرمربی این تیم در کمپ زنده یاد ناصر حجازی به همراه دخترش حضور یافت. ، و علاوه بر تماشای تمرین استقلال دقایقی را با جواد سپری کرد و اعضای تیم به گفتگو پرداختند.

سرمربی استقلال به نشانه قدردانی از این هوادار پیراهن یادگاری به او داد.

2015511

مجله اخبار فوتبال داخلی