سعید عزت اللهی فینالیست آسیایی را شکست داد!


سرویس خبر شماره: 2017579
8 مه 1403 در 10:47 ب.ظ.
12.4K امتیاز خبر|

دهنقطه نظر

یک پیروزی مهم برای سهمیه نخبگان؛

شباب الاهلی در دیداری حساس و سرنوشت ساز با حضور سعید عزت اللهی العین را شکست داد.

سعید عزت اللهی فینالیست آسیایی را شکست داد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در چارچوب هفته بیستم لیگ ADNOC امارات، تیم الاهلی شباب در حالی به مصاف العین رفت که العین هفته گذشته موفق شد الهلال را از لیگ قهرمانان آسیا حذف کند و جواز حضور در لیگ برتر را کسب کند. فینال این رقابت ها این بار در زمین خودی ها به مصاف شباب الاهلی رفتند.

با توجه به اختلاف 4 امتیازی دو تیم در جدول رده بندی، این دیدار برای هر دو تیم بسیار مهم بود و سرمربی شباب با تمام وجود تیمش را به میدان فرستاد. سعید عزت اللهی هافبک دفاعی تیم ملی ایران از ابتدا در این دیدار حضور داشت.

علیرغم نیاز العین به پیروزی، این الاهلی بود که بهترین شروع را در این دیدار داشت و در دقیقه 7 با ضربه ماتوسائو توانست دروازه حریف را باز کند اما این گل توسط VAR مردود اعلام شد. در دقیقه 11 ضربه موناس دابور از فاصله بسیار نزدیک به گل تبدیل نشد تا بازی 0-0 باقی بماند.

2015684

اما حملات شباب الاهلی ادامه یافت و در دقیقه 29 و در پی خطای خالد عیسی روی مهاجم شباب الاهلی، این تیم صاحب یک پنالتی شد و لوکا میلییوویچ هافبک صربستانی دروازه را باز کرد.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. با شروع نیمه دوم محمد البلوشی با پای راست دروازه حریف را باز کرد تا نتیجه یک بر یک به تساوی برسد. پس از این گل، مربیان دو تیم چهار تعویض انجام دادند اما همچنان این الاهلی شباب بود که بر بازی مسلط بود.

2015685

در دقیقه 61 یک پاس بلند به داخل محوطه جریمه به یحیی الغسانی رسید و او با پاس خود توپ را به ایگور ژسوس وارد دروازه کرد تا گل دوم را به ثمر برساند و دوباره شباب را پیش بیاندازد.

این تیم در ادامه با وجود حملات العین نتوانست گل تساوی را به ثمر برساند تا پس از حذف الهلال شکست تلخی را مقابل یاران عزت اللهی تجربه کرد و در رده سوم جدول باقی ماند.

شباب الاهلی با این برد با 43 امتیاز و 7 امتیاز بیشتر نسبت به العین در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت تا تا حدودی از رده دومی خلاص شود.

2015686

یاران عزت اللهی که در مرحله نیمه نهایی جام حذفی نیز حضور دارد در صورت قهرمانی در جام حذفی سهمیه نخبگان را کسب می کند و در صورت قهرمانی الوصل در جام حذفی نیز به سهمیه الیت می رسد.

سعید عزت اللهی هافبک ایرانی شباب الاهلی تا دقیقه 82 در این دیدار حضور داشت و در این دیدار با زدن یک شوت، 8 حرکت دفاعی و شرکت در چهار دوئل.

مجله اخبار فوتبال داخلی