ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!


سرویس خبر شماره: 2017546
8 مه 1403 در 8:32 ب.ظ.
8.3K |

15نقطه نظر

محمدرضا خالدآبادی آماده انجام یک ماموریت سخت و دشوار در تبریز است تا استقلال را در دیدار با تراکتور به سه امتیاز برساند.

ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آبی پوشان تهرانی تمرینات خود را در کمپ حجازی آغاز کرده اند تا میزبان یکی از مهم ترین دیدارهای نیم فصل دوم فوتبال ایران باشند.

شاگردان جواد نکونام 21 اردیبهشت به مصاف تراکتورسازی تبریز می روند که پیروزی در این دیدار می تواند گامی بسیار بزرگ برای آنها به سوی قهرمانی در لیگ بیست و سوم باشد.

اما جواد نکونام کاپیتان و دروازه بان شماره یک خود را در این دیدار در اختیار ندارد و این محمدرضا خالد آبادی است که وظیفه حفاظت از دروازه استقلال را بر عهده خواهد داشت.

2015622

خالد آبادی جوان که در ابتدای فصل با امیدهای زیادی به استقلال پیوست، کار سختی دارد که مقابل تراکتور تبریز جلوی چشمان هواداران پرشور این تیم که در این فصل برای استقلال بازی نکرده اند، دروازه تیمش را نزدیک نگه دارد و اولین بازی او یک شمشیر دولبه برای این دروازه بان بود.

کلین شیت در این دیدار اگر با پیروزی استقلال همراه باشد می تواند با سرعتی باورنکردنی او را در دل هواداران استقلال بیاورد و باید دید این دروازه بان جوان مقابل تراکتور چه عملکردی خواهد داشت.

با توجه به درخشش خالدآبادی در مدت حضورش در هوادر، هواداران استقلال امید زیادی دارند که این مدافع جوان بتواند عملکرد خوب خود را این بار در تبریز تکرار کند و زمینه ساز پیروزی آبی ها شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی