اریک تن هاگ همچنان اصرار دارد که تیمش علیرغم نتایج خلاف نتایج خوب بازی می کند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

منچستریونایتد یک برتری دیگر را در اواخر بازی با برنلی در اولدترافورد به تساوی 1-1 واگذار کرد.

در یک 20 دقیقه پایانی پر هرج و مرج، هر دو طرف خسته به نظر می رسیدند و یک دوره خطای پراکنده آغاز شد که در آن هر تیم می توانست سه امتیاز را بگیرد.

یک بعدازظهر عالی از آندره اونانا زمانی که او بیهوده یک پنالتی را به ثمر رساند، خراب شد، اما یونایتد وقتی که هیچ پنالتی در استرتفورد اند به دلیل خطا روی آلخاندرو گارناچو به دلیل خطای هندبال، پنالتی دریافت نشد، احساس سختی خواهد کرد.

با این وجود، شکست دوباره در حفظ برتری به این معنی است که نیوکاسل با تنها چهار بازی مانده به پایان، یک امتیاز از شیاطین سرخ عقب تر است.

اریک تن هاگ پس از بازی با Sky Sports یک بار دیگر از عدم توانایی تیمش در پایان دادن به تیم ها در موقعیت برنده ابراز تاسف کرد.

این بازیکن هلندی گفت که تیمش شروع قدرتمندی در بازی داشت. موقعیت های زیادی داشتیم و سپس در نیمه دوم کنترل را از دست دادیم. برنلی به بازی برگشت و چند موقعیت داشت. نیمه دوم همه چیز ما بود و در موقعیت برنده بودیم و در پایان بازی را واگذار کردیم.

وقتی از او پرسیدند که بعد از اینکه تیمش یک بار دیگر نکات حیاتی را دور انداخت، چه احساسی داشت، او پاسخ داد: «بسیار ناامید، نباید این اتفاق بیفتد. شما خود را در موقعیت های دشوار قرار می دهید. در بسیاری از مراحل بازی خیلی خوب کار کردیم، بنابراین در پایان باید سه امتیاز و کلین شیت را بگیریم. در پایان دوباره آن را دادیم.»

ما با بازی فوتبال خوب خود را در موقعیتی برنده قرار دادیم – ایجاد موقعیت‌های فراوان و سپس از دست دادن آن در پایان در دقایق پایانی، بسیار غیرضروری است.

بار دیگر، مدیر و هواداران درک بسیار متفاوتی از آنچه در مقابل آنها گذشته است خواهند داشت. در حالی که او حق دارد از ناتوانی تیمش در پایان دادن به تیم ها ابراز تاسف کند، اما بسیار ساده لوح است که فکر کند هواداران می خرند که تیم خوب بازی می کند.

کلارتز موقعیت های متعددی خلق کرد و حتی با وجود اینکه آندره اونانا در پایان پنالتی شرور بود، اگر حداقل سه مداخله عالی نبود، شیاطین سرخ می توانستند مسابقه را باخته باشند.

سرمربی سابق آژاکس یکی دیگر از موضوعات رایج مصاحبه های مطبوعاتی اخیر خود را با انتقاد از تصمیمات داور و گلایه از ثروت تیمش در زمین ادامه داد.

ما در هفته های اخیر از نظر داوری خوش شانس نیستیم. ما پنالتی های زیادی دریافت کرده ایم، این یکی موجه است اما پنالتی های دیگر. اگر شما (آرون) وان بیساکا را در فینال پنالتی کنید، پس این چیست. قوام کجاست؟»

منچستریونایتد اکنون یک وقفه طولانی 9 روزه دارد تا بعداً با یک سفر سخت به سلهرست پارک برای بازی در روز دوشنبه 6 می به مصاف کریستال پالاس برود.

با این حال، پس از یک عملکرد و نتیجه ضعیف دیگر، طناب بیش از پیش بر گردن هلندی محاصره شده سفت می شود.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/27/erik-ten-hag-continues-to-insist-his-team-is-playing-well-despite-results-to-the-contrary-279468/ منبع: