کاراگر از بازیکن لیورپول که “شبیه تیاگو” است ناراحت است.

جیمی کاراگر شکایتی از یکی از اعضای فعلی تیم لیورپول یورگن کلوپ را مطرح کرد.

الکسیس مک آلیستر اولین خرید قرمزها در پنجره نقل و انتقالات تابستان گذشته بود و از یک کمپین تاثیرگذار در آنفیلد لذت برد.

با این حال، رفتن به X در جریان تساوی 2-2 امروز مقابل وستهام، مدافع سابق ال اف سی یک انتقاد از آرژانتینی داشت و این یک ویژگی است که در یکی از هم تیمی های این بازیکن 25 ساله نیز دیده می شود.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

کاراگر پست کرد: “مک آلیستر بسیار شبیه تیاگو است، کیفیت توپ را دارد، اما نمی تواند از زدن ضربات آزاد جلوگیری کند.”

بیشتر بخوانید: جیمی کاراگر فکر می کند تنها یک دلیل برای اختلاف بین صلاح و کلوپ وجود دارد.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) ‘خوشحال می شوم که او رفته است!’ – دیوید مویس به شوخی از کلوپ می خواهد که “عجله کند و فرار کند”

ناامیدی کاراگر از رکورد “خطا علیه” مک آلیستر وجود دارد، زیرا هافبک آرژانتینی مسئول چهار ضربه از 10 ضربه ایستگاهی است که وستهام امروز (سوفاسکور) دریافت کرد و به دلیل خطای تاکتیکی دیرهنگام جریمه شد.

این بازیکن 25 ساله اکنون 46 خطا در این فصل در لیگ برتر انجام داده است، بیش از هر بازیکن دیگری از لیورپول (FBref). در حالی که دادن ضربات آزاد با قلمرو بازی در خط میانی همراه است، با این وجود به نقص بازی او اشاره می کند.

با این حال، تا زمانی که به قلمرو بی‌انضباطی بی‌دین‌تر نپیوندد، طرفداران قرمزها احتمالاً وقتی که استاد سابق برایتون ویژگی‌های نوازندگی خود را به نمایش می‌گذارد و ارکستر را رهبری می‌کند، تحمل خواهند کرد.

شاید این چیزی است که مک آلیستر باید روی آن کار کند، اما ما او را به خاطر ناامیدی امروز با توجه به تکل کثیفی که از لوکاس پاکتا در دقایق ابتدایی گرفت، سرزنش نمی کنیم، ضربه ای که به نوعی بازیکن وستهم را ندید. به اندازه رزرو شده

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: شایعات نیکو کواچ، اگر آموریم در اسپورتینگ بماند چه؟ تماس های قرارداد تابستانی، بررسی کریستال پالاس و موارد دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/04/27/carragher-mac-allister-similar-thiago/ منبع: