روزهای تلخ آقای مربی/ فریاد اعتراض و اسکورت پلیس تا پارکینگ!

آلگری به دلیل اخراج در بازی قبل از روی سکوها بازی را تماشا می کرد اما اعتراضات در پایان بازی به حدی بود که او مجبور شد با اسکورت پلیس به سمت ماشینش برود. پلیس آلگری را تا پارکینگ اسکورت کرد. در حالی که ادعای آلگری مبنی بر اینکه تیمش از نبود مصدومیت آسیب دیده است اشتباه نیست، یوونتوس تیمی نیست که هواداران و رسانه هایش چنین نتایجی را بپذیرند.

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس در آستانه اخراج از این تیم قرار گرفته و به چهره ای منفور در بین هواداران این تیم تبدیل شده است.

پلیس ایتالیا می گوید به دلیل تهدیدهای این مربی ایتالیایی تصمیم گرفته تا او را تا ماشینش که در پارکینگ ورزشگاه پارک شده بود همراهی کنند تا اتفاقی نیفتد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

باخت 1-0 یوونتوس در خانه مقابل مونتزا در هفته هفتم سری آ به نتایج فاجعه بار بانوی پیر در این فصل ادامه داد و ماسیمیلیانو آلگری را تحت فشار بیشتری قرار داد. اگرچه این اولین شکست بیانکونری در رقابت های داخلی است، اما پنجمین بازی بدون برد این تیم در سری آ است. نتیجه ای که تیم تورینی را در رده هشتم جدول سری آ قرار می دهد. هواداران یوونتوس از شروع فاجعه بار تیم خود در فصل به شدت عصبانی هستند و بیشتر تقصیرها را به سرمربی – رهبر یووه، ماسیمیلیانو آلگری نسبت می دهند. بیانکونری ها در حال حاضر در رده هشتم جدول قرار دارند و در لیگ قهرمانان اروپا دو بازی اول مرحله گروهی خود را با دو شکست مقابل پاری سن ژرمن و بنفیکا به پایان رساندند.