رکورددار بهترین دروازه بان استقلال در 20 سال اخیر کیست؟

بدون شک یکی از هیجان انگیزترین دربی های 10 سال اخیر پایتخت، بازی ای بود که در بهار 1394 برگزار شد و مهدی طارمی دو بار دروازه سید مهدی رحمتی را باز کرد.

زمانی که در نیمه اول یک ضربه پنالتی برای پرسپولیس اعلام شد، یکی از بازیکنان پرسپولیس توپ را برای ضربه زدن برداشت که باعث ناراحتی طارمی شد اما در نهایت با وساطت سیدجلال حسینی و بقیه بازیکنان پرسپولیس، مهدی پشت توپ قرار گرفت. ، و مهدی رحمیدی شلیک کرد. جالب است بدانید سال قبل طارمی به عنوان بازیکن جوانی که به دنبال نام بود، در دقیقه 80 دربی وارد زمین شد و توانست تیرک دروازه استقلال را به لرزه درآورد. خیلی ها می گویند طارمی از همین بازی در فوتبال ایران مطرح شد. حمید درخشان سرمربی پرسپولیس بود.

لازم به ذکر است بسیاری از کارشناسان مهدی رحمتی را بهترین دروازه بان 20 سال اخیر فوتبال ایران می دانند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

در آن دیدار که مطمئناً خاطره آن پرسپولیسی ها پیروزی تیمشان را فراموش نمی کنند، مهدی طارمی دو بار دروازه رحمت را باز کرد و جالب اینکه یک بار پنالتی او توسط دروازه بان مهار شد. استقلال بازی عادل شیحی بازیکن خارجی خود را به دلیل مصدومیت از دست داد و پس از آن عملکرد این تیم دچار تغییرات منفی شد. جالب اینجاست که استقلال با وجود 4 گل بازی بدی را ارائه نکرد اما پرسپولیس آن روز واقعا تیمی رویایی بود و در کنار 4 گلی که به ثمر رساند، می توانست یکی دو بار دروازه استقلال را باز کند. ستاره بی چون و چرای پرسپولیس کسی نبود جز مهدی طارمی که به راحتی توانست در این بازی هت تریک کند.