ریکاردو ساپینتو بسته می شود، نه!

ریکاردو ساپینتو با وجود تمام مشکلات، تمرینات ریکاوری تیمش را امروز در کمپ ناصر حجازی آغاز کرد تا این تیم برای دیدار بعدی که رویارویی حساس با آلومینیوم اراک است، آماده شود. او با وجود مشکلات مالی و اینکه 4 ماه است از استقلال پولی نگرفته، احساس می کند که همه برای موفقیت و رضایت هواداران نباید چیزی در استقلال از خود بجای بگذارند. سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی نیز گفت; هر روز تمام تلاشم را برای استقلال انجام می دهم با وجود اینکه 4 ماه است پولی دریافت نکرده ام.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازیکنان استقلال با وجود اینکه شب عید دست خالی به خانه برگشتند، اما از تعطیلات نوروزی بازگشتند، تمرینات خود را جدی گرفتند و انتظار داشتند نمایش خوب مقابل ذوب آهن و شکست این تیم دردناک را برای خود بازگو کند. داستان هایی برای خبرنگاران و این اتفاق افتاد. ریکاردو ساپینتو و شاگردانش دیشب پس از برتری 2 بر صفر مقابل ذوب آهن و در عین حال حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا آنچه را که می خواهند گفتند تا تماشاگران استقلالی از واقعیت ماجرا مطلع شوند. . در تیم.

دست کم گرفتن به بهانه مشکلات مالی چون استقلالی است و میلیون ها هوادار دارد از نظر سرمربی پرتغالی قابل درک نیست چرا که در آینده او و همه بازیکنان استقلال می توانند قرارداد خود را تا پایان وقت مطالبه کنند. شکایت به مراجع قضایی فدراسیون فوتبال.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1898507
12 آوریل 1402 ساعت 12:22
1.1 هزار |

0نقطه نظر

استقلال دیروز بازی پر استرسی مقابل ذوب آهن داشت به خصوص با مشکلات مالی که باعث اعتراض دسته جمعی بازیکنان به عملکرد مدیران این باشگاه شد.

ریکاردو ساپینتو بسته می شود، نه!