زلزله فوتبال تهران با پایان شاهنشاهی شیرازی

رئیس شورای فوتبال استان تهران تا ساعاتی دیگر از سمت خود استعفا می دهد.

زلزله فوتبال تهران با پایان شاهنشاهی شیرازی

از حسین خبیری، عضو فعلی هیئت مدیره پرسپولیس که سابقه مدیریت در اکثر باشگاه های بزرگ تهران مانند پرسپولیس، سایپا، هوادار و … را دارد و همچنین به دلیل داشتن سال ها آشنایی با فوتبال تهران به دلیل داشتن مسئولیت های اجرایی. در اداره کل ورزش و جوانان تهران و سرپرستی چند هیئت فوتبال در پایتخت از جدی ترین گزینه ها برای جایگزینی حبیب الله شیرازی در راس شورای فوتبال تهران هستند.

مهدی تاج باید ابتدا سرپرست موقت و منتخب خود را معرفی کند تا مقدمات بروکراسی اداری و قضایی و روند انتخابات به صورت طبیعی پیش برود. ابراهیم شکوری، رئیس فعلی کمیته آموزش فدراسیون فوتبال و احمدرضا براتی، عضو فعلی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، افرادی هستند که تاج در نظر دارد تا مسئولیت شورای فوتبال استان تهران را بر عهده بگیرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

رئیس هیات فوتبال تهران که حالا پس از سال ها قرار است پسوند قبلی را به عنوان خود اضافه کند، با نظر اکثریت قاطع اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال، قرار است رسما برکنار شود. به کار طولانی خود پایان دهد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که ماه گذشته در گفت و گوی کوتاهی با رسانه ها قول رسیدگی به موضوع شورای فوتبال استان تهران را داده بود در این راستا اقدام کرده و ظاهرا اکنون شورایی که فوتبال این استان در حال گذراندن است. روند فروپاشی دموکراتیک

در حالی که سایت رسمی فدراسیون فوتبال هنوز واکنشی به موضوع روز فوتبال تهران نشان نداده است، حالا خبرها حاکی از آغاز مذاکرات برای واگذاری هدایت فوتبال پایتخت به فرد جدیدی است.


سرویس خبر شماره: 1896630
Mar 28, 1401 @ 7:41 ب.ظ
3.4K |

0نقطه نظر

حبیب الله از هیئت فوتبال کناره گیری کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حبیب الله شیرازی پس از 15 سال حضور در سکان هدایت فوتبال پایتخت و پس از تحمل سال ها و بالاتر از همه ماه ها انتقاد از عملکرد خود و اطرافیانش، از صبح امروز در رنج است.

در حالی که خبر استعفای احتمالی حبیب الله شیرازی از هدایت اداره فوتبال استان تهران تایید شد، گزینه های احتمالی وی نیز خیلی سریع مطرح شد.