ستاره مورد نظر امباپه برای پاری سن ژرمن در یونایتد ماند!

کیلیان امباپه تابستان گذشته قصد داشت مارکوس راشفورد مهاجم منچستریونایتد را به پاری سن ژرمن منتقل کند.

ستاره مورد نظر امباپه برای پاری سن ژرمن در یونایتد ماند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شرایطی که یک سال پیش انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید در هاله ای از ابهام قرار داشت، این ستاره فرانسوی به یکباره نظر خود را تغییر داد و قرارداد خود را با پاری سن ژرمن برای سه فصل دیگر تمدید کرد. اوایل، گزارش هایی منتشر شد مبنی بر اینکه کیلیان امباپه اکنون در لیست مسابقه ای تیم بازی خواهد کرد و اکنون به نظر می رسد که این خبر حداقل تا حدی درست است. مارکوس راشفورد، ستاره جوان شیاطین سرخ، از جمله بازیکنانی بود که امباپه به دنبال آنها بود اما در نهایت انتقال او به پاریس نهایی نشد.


سرویس خبر شماره: 1845896
08 مهر 1401 ساعت 22:51 |
33.1 هزار امتیاز خبر|

16نقطه نظر

اما راشفورد که امروز جایزه بهترین بازیکن ماه لیگ برتر را به خاطر عملکرد درخشان اخیرش در منچستریونایتد دریافت کرد، در حال حاضر در حال مذاکره برای تمدید قرارداد با یونایتد است. علاوه بر این، گزینه هایی مانند روبرت لواندوفسکی، جانلوکا اسکاماکا و عثمان دمبله نیز مهاجمانی بودند که امباپه برای تقویت خط حمله پاری سن ژرمن می خواست، اما هیچ کدام به این تیم راه پیدا نکردند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

حتی برادر مارکوس راشفورد نیز در ماه آگوست در پاریس دیده شد و در آن زمان گزارش شد که او می تواند با پاری سن ژرمن برای انتقال به این باشگاه مذاکره کند. گلد آر ام سی مدعی شد کیلیان امباپه در فصل تابستان از مدیران تیمش خواسته تا با راشفورد به توافق برسند و این ستاره انگلیسی را جذب کنند. فصل گذشته، مهاجم 24 ساله انگلیس جایگاه ثابتی در ترکیب یونایتد نداشت و شایعاتی مبنی بر جدایی او وجود داشت.