سرمربی دروازه بان ها را رها نمی کند (عکس)

سرمربی تیم ملی قطعا بهتر از هرکسی می داند یکی از راه های موفقیت در جام جهانی ارائه عملکرد قابل اعتماد از تیم شماره یک است. ضمن اینکه علیرضا بیرانوند در جام جهانی 2018 با بوسیدن پنالتی کریستیانو رونالدو به تیم ملی فرصت برد در زمین مسابقه داد و بدشانسی مهاجمان مانع از رسیدن آنها به این هدف شد.


سرویس خبر شماره: 1851576
11 نوامبر 1401 @ 21:39 |
16.5 هزار |

6نقطه نظر

مسیر موفقیت از طریق خط هدف می گذرد

کارلوس کی روش در تمرین امروز دقایقی را با دروازه بانان تیمش به صورت خصوصی سپری کرد و به آنها توصیه هایی کرد.

سرمربی دروازه بان ها را رها نمی کند (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اولین تصویر از دیدار خصوصی کارلوس کی روش با دروازه بانان تیم ملی در اردوی اتریش به ثبت رسید و نکات جالبی را به همراه داشت; اینکه سرمربی ایران روی عملکرد تک تک بازیکنانش وسواس شدیدی دارد و در صورت لزوم امتیاز لازم را به آنها می دهد.

این مورد در بازگشت به ایران و اولین دوره اردوهای تیم ملی تکرار شد و امروز برای سومین بار نمایی از دیدار سرمربی با مربی دروازه بان ها علیرضا بیرانوند، پیام نظام و محمدرضا اخباری پخش شد. .

کی روش حالا علاوه بر رفاقت با دروازه بان های ملی که در اخبار و خنده های بیرانوند به چشم می خورد، لحظات خوبی را برای یادآوری نکات مهم تجربه اش سپری می کند تا به موفقیت نزدیک شود. نباید فراموش کرد که این مربی پرتغالی به لطف درخشش دروازه بان مصری به فینال جام ملت های آفریقا رسید و چه کسی چه می داند؟ شاید اینطور در جام جهانی با ایران از گروهش بیرون بیاید.



مجله اخبار فوتبال داخلی