سرمربی سابق مراکش گزینه هدایت کره است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فوتبال این روزها در مراکش حسابی هوادارانی دارد که تیم ملی این کشور با نمایشی تحسین برانگیز در جام جهانی قطر تاریخ ساز شد. جایی که شاگردان الراقی به عنوان اولین تیم آفریقایی در مرحله نیمه نهایی این مسابقات به میدان رفتند و در نهایت به مقام چهارم دست یافتند.
این اتفاق در حالی رخ داد که فدراسیون فوتبال مراکش تنها دو ماه قبل از شروع جام جهانی وحید حلیل هوزیچ را برکنار کرد و ولید الراکرکی را جایگزین او کرد.

علیرغم اینکه هلیلهوجیچ مراکش را به جام جهانی رساند، با توجه به محرومیت ستارگان بزرگی چون حکیم ضیاش، نصیر مزروعی و عبدالرزاق حمدالله، تحت فشار شدید افکار عمومی قرار گرفت و در نهایت از سمت خود برکنار شد. با این وجود، نام او هنوز در رسانه های مراکش به چشم می خورد. مروان شماخ آخرین فردی است که در این مورد اظهار نظر می کند.

1795657
از سرمربی سابق مراکش به عنوان جدی ترین گزینه اتحادیه فوتبال کره جنوبی برای تیم ملی بزرگسالان این کشور یاد می شود که پائولو بنتو پس از جام جهانی به عنوان سرمربی آن را ترک کرد. وحید سابقه کارگردانی ژاپن را از سال 2015 تا 2018 دارد. او با سامورایی ها به جام جهانی راه یافت، اما درست قبل از شروع مسابقات اخراج شد. این مربی باتجربه به نیمکت نشینی تیم های الجزایر و ساحل عاج در جام جهانی 2014 و 2010 عادت کرده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

مهاجم سابق آرسنال درباره عملکرد تیم ملی کشورش (مراکش) در جام جهانی گفت: اگر بگویم تعجب نکردم به نیمه نهایی رسیدیم این تیم نماینده تمام آفریقا بود، فکر می‌کنم این پایان تمام شد. همکاری با هلیلهوجیچ نیز بهترین اقدام فدراسیون بود.


سرویس خبر شماره: 1867137
08 فوریه 1401 در 00:36
11.8 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

بعد از اخراج دوم در آستانه جام جهانی:

سرمربی سابق تیم ملی مراکش به عنوان گزینه ای برای جایگزینی بنتو در کره جنوبی مطرح می شود.

سرمربی سابق مراکش گزینه هدایت کره است