سرگرمی خاص ستاره جوان / من می روم ماهیگیری …

فودن 19 بازی برای انگلیس انجام داده و 2 گل داخلی نیز به ثبت رسانده است. او که در تمامی سطوح پایه برای تیم ملی انگلیس و منچستریونایتد بازی کرد، 189 بازی برای سیتیزن ها انجام داد و 53 گل به ثمر رساند که با توجه به سن کمش قابل توجه است.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

فودن در حال حاضر به همراه تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2022 قطر حضور دارد. او تاکنون تنها یک بار به میدان رفته است و اولین حضورش در این مسابقات در دقیقه 71 پیروزی 6 بر 2 سه شیرها مقابل ایران بود. اما وقتی او در تساوی 0-0 انگلیس مقابل ایالات متحده در روز جمعه ایستادگی کرد، هواداران خشمگین شدند.

پدر فیل فودن از دوران کودکی به او علاقه مند شد، بنابراین پدر و پسر هنوز برای صید ماهی به انگلیس و اسپانیا سفر می کنند.

یک نفر در توییتی نوشت: برای فودن اصلا بازی نکردن جرم است. دیگری اضافه کرد: باورم نمی شود فودن در این بازی حضور نداشته باشد، ما یکی از بهترین بازیکنان خود را از دست می دهیم.

سرگرمی خاص ستاره جوان / من می روم ماهیگیری ...

او فهرست بلندبالایی از افتخارات، از جمله چهار عنوان لیگ برتر، چهار جام اتحادیه و یک جام حذفی، و همچنین دو جایزه بهترین بازیکن جوان اتحادیه فوتبال انگلیس برای عملکرد فردی خود دارد.

فیل فودن، 22 ساله، از زمانی که پپ گواردیولا هدایت منچسترسیتی را برعهده گرفت، به طور ثابت در این تیم حضور داشته است. اما عصر جمعه او در جام جهانی قطر مقابل آمریکا روی نیمکت بود و سرمربی تیم تصمیم گرفت او را به میدان نبرد.

بعد از بازی، گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس توضیح داد که او با ستاره سیتی بازی نکرد زیرا نمی‌خواست او از موقعیت اصلی خود بازی کند. او گفت: “فکر نمی کردیم فیل برای بازی در خط میانی مناسب باشد، زیرا او در آن پست برای باشگاهش بازی نمی کند.”

اما کاری که فودن در اوقات فراغتش انجام می دهد با همسالانش بسیار متفاوت است. این ستاره جوان اخیرا فاش کرده است که سرگرمی مورد علاقه او ماهیگیری است. فودن در مصاحبه ای با سایت منچسترسیتی گفت: “این مرد عجیب عاشق ماهیگیری است. وقتی مردم متوجه می شوند می گویند: چه ورزش عجیبی دوست داری! آنها نمی فهمند چرا من عاشق ماهیگیری هستم.” برای من ماهیگیری بهترین سرگرمی است. به پاهایم استراحت بدهم و آرام شوم.”

سرگرمی خاص ستاره جوان / من می روم ماهیگیری ...

فودن حتی اعتراف کرد که جشن قهرمانی سیتی در لیگ برتر را در سال 2018 از دست داده تا بتواند با پدرش سفری از پیش برنامه ریزی شده داشته باشد. او ادعا می کند که ماهیگیری و البته وقت گذرانی با پدرش فرصتی است که به او انگیزه می دهد که ادامه دهد و متوقف نشود. اما فودن احتمالا در این فصل شلوغ فوتبال وقت زیادی برای رفتن به دریاچه و ماهیگیری پیدا نخواهد کرد.