سوباسا و محبوبیت خاص در حال و هوای یادگار (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سوگیتا در لیگ هجدهم به تراکتور پیوست و با توجه به هیکل و استایل خاص خود لقب “تسوباسا” را از هواداران تراکتورسازی به خود اختصاص داد. او چهره یک وینگر سریع و تکنیکی را نشان داد که در ترکیب جورج لیکنز و مصطفی دنیزلی به عنوان یک تعویض موثر عمل می کرد.

سوگیتا بالاخره از تراکتور جدا شد و از ایران رفت اما حالا بعد از سه فصل به ایران برگشته و این بار پیراهن تیم فولاد را بر تن می کند. سوگیتا در دومین دیدار خود به تبریز رفت و با استقبال بسیار خوب هواداران تبریزی مواجه شد.

1797962



مجله اخبار فوتبال داخلی

اما زمانی که اتهام حمایت از تیم رقیب پرسپولیس به تراکتوری ها وارد شد، آنها استفاده از پرچم ژاپن را نوعی حمایت از بازیکن خارجی در تیم خود دانستند و به این ترتیب خود را تبرئه کردند.

این در حالی است که یوکیا سوگیتا نیز از بزرگی پرچم کشورش در ورزشگاه یادگار امام بسیار خرسند بود و با چشمانی باز از هواداران تراکتور تشکر کرد. البته سوگیتا چندان به زبان انگلیسی تسلط نداشت و به همین دلیل ارتباط مستقیم چندانی با رسانه ها و طرفداران نداشت.

اما آنچه سوگیتا را به چهره ای محبوب در فوتبال ایران تبدیل کرد، جنجالی بود که در حاشیه صعود پرسپولیس به فینال آسیا و دیدار مقابل کاشیما آنتلرز به وجود آمد. در آن زمان هواداران تراکتورسازی در یک بازی خانگی تیم کاشیما آنتلرز را تشویق کردند و بازی های زیر را با پرچم ژاپن در ورزشگاه یادگار تماشا کردند که اوج آن بازی مستقیم با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بود.

1797960


سرویس خبر شماره: 1868371
14 فوریه 1401 @ 18:13 |
25.4K |

15نقطه نظر

یوکیا سوگیتا اولین بازیکن ژاپنی تاریخ تراکتورسازی است که همچنان یک چهره خاص برای هواداران این تیم است.

سوباسا و محبوبیت خاص در حال و هوای یادگار (عکس)