سوپرگلی که آلمان را به فینال یورو رساند

پوپ که با 6 گل به همراه بت مید در صدر فهرست گلزنان یورو 2022 قرار دارد، در فینال مقابل انگلیس شانس گلزنی دارد و همچنین راه را برای قهرمانی کشورش هموار می کند و در عین حال شانس خود را برای آقای گلی افزایش می دهد. دیسک پلاتین افسانه ای را پشت سر خود دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

الکساندرا پوپ یکی از بهترین گل های جام را در نیمه دوم بازی مقابل فرانسه به ثمر رساند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در دومین بازی مرحله نیمه نهایی جام ملت های اروپای زنان یورو 2022، تیم ملی آلمان به مصاف فرانسه رفت و موفق شد در نبردی حساس به فینال این رقابت ها راه یابد.
ستاره این دیدار الکساندرا پوپ، مهاجم 31 ساله تیم ملی آلمان بود.
بازیکن باسابقه وولفسبورگ که پیش از این بازی در چهار بازی متوالی 4 گل به ثمر رسانده بود، توانست در یورو 1984 با دو گل مقابل فرانسه علاوه بر بردن آلمان به فینال، با رکورد گلزنی پلاتینی در 5 بازی متوالی برابری کند.

با تساوی 1-1 بازی در نیمه دوم، روی ارسالی از جناح چپ خط دفاع فرانسه، الکساندرا پوپ، کاپیتان تیم ملی آلمان، جهشی مثال زدنی از محوطه جریمه به نقطه فرود توپ انجام داد. و آن را کارگردانی کرد. هامر توپ را وارد دروازه فرانسه کرد.
صرف نظر از اینکه این گل چقدر برای ژرمن ها حساس و مهم بود، پرش و ضربه سر دیدنی پوپ باعث شد که او پس از عبور از خط دروازه سرش را نشناسد و با جان و دل شادی کند.


سرویس خبر شماره: 1835683
06 مرداد 1401 ساعت 16:13 |
17.6 هزار |

3نقطه نظر