سیتی 1-0 آرسنال، توپچی ها خواهان لیگ برتر هستند

هر چه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، تیم ها مشتاق تر برای گلزنی بودند. در میان تلاش های ناموفق سیتی که بیشتر آنها در متن هلند بود، آرسنال در دقیقه 40 فرصت خوبی داشت که اورتگا با خروج به موقع دروازه تیمش را نجات داد. در ادامه هیچ توپی از خط دروازه عبور نکرد تا هر دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

1795679

آرسنال در دقیقه 5 روی ضربه تومیاسو اولین موقعیت بازی را ایجاد کرد که با واکنش دروازه بان سیتی همراه شد. 4 دقیقه بعد هلند شوت خطرناکی را به سمت دروازه آرسنال زد که این موقعیت نیز به گلی منجر نشد. در دقیقه 21 اورتگا باز هم با واکنشی مناسب همکاری ساکا و تومیاسو را ناکام گذاشت.

1795677

این دیدار صحنه درگیری تیم های اول و دوم لیگ برتر انگلیس بود. هر دو مربی ترجیح دادند به بازیکنانی که در این دیدار کمتر بازی کردند، میدان بدهند. در چنین شرایطی نیمه اول کندی داشتیم.

1795680

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی در مهمترین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از ساعت 23:30 در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفت. در این دیدار شاگردان پپ گواردیولا موفق شدند با تک گل از سد میهمان خود عبور کنند و به دور بعد صعود کنند.

آرسنال در 5 دقیقه آخر فشار خود را روی دروازه حریف افزایش داد. نفوذ مارتینلی در دقیقه 85 نزدیک بود دروازه سیتی را باز کند، اما ضربه او از زاویه بسته توسط دروازه بان حریف مهار شد. شروع به موقع اورتگا در دقیقه 87، پاس تمیز ژاکا را به موقع قطع کرد تا توپ در موقعیت تک به تک مارتینلی از دست برود. در چند دقیقه باقی مانده، تلاش توپچی ها بی نتیجه بود، بنابراین سیتی با برتری 1-0 به دور بعد صعود کرد.

1795682



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1867144
8 فوریه 1401 ساعت 01:39 |
5.7 هزار |

0نقطه نظر

آرتتا اولین جام فصل را به پپ تقدیم کرد

منچسترسیتی با برتری 1-0 مقابل آرسنال، صدرنشین لیگ برتر را از جام حذفی حذف کرد.

سیتی 1-0 آرسنال، توپچی ها خواهان لیگ برتر هستند

سیتی نیمه دوم را بهتر از آرسنال شروع کرد و در 10 دقیقه اول شاهد چند پاس خطرناک روی دروازه توپچی ها بودیم. انتقال ها البته توسط ترنر با واکنش های به موقع قطع شد.
حملات شاگردان پپ در دقیقه 64 به ثمر نشست. شوت خوب آلوارز از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به تیرک دروازه در سمت راست محوطه جریمه آرسنال به جک گریلیش برخورد کرد. این بازیکن پس از حفظ توپ و خونسردی، یک پاس برگشتی را برای ناتاناکه ارسال کرد تا بازیکن هلندی با پا روی زمین دروازه آرسنال را باز کرد و نتیجه را 1-0 به سود سیتی کرد.

1795681