شیاطین سرخ آزمون سختی برای سرمربی جدید لیدز هستند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان ده نفره اریک تانهاچ در آخرین بازی خود با اختلاف 2-1 از سد کریستال پالاس گذشتند و ترس سقوط سرخپوشان با شکست 1-0 مقابل ناتینگهام بیشتر شد.
اخراج کاسمیرو 20 دقیقه پایانی بازی با پالاس را برای شیاطین سرخ بسیار سخت کرد. با این حال با پنالتی برونو فرناندز و گل دهم مارکوس راشفورد در لیگ برتر، آنها پیش افتادند و میهمان تنها توانست یک گل را جبران کند.
آن شکست‌های ابتدایی فصل مقابل برنتفورد و برایتون، خاطره‌ای دور برای این تیم است که اکنون به راحتی در رده سوم لیگ برتر قرار دارد و سه امتیاز کمتر از منچسترسیتی که شکست آن در تاتنهام فاصله پنج امتیازی خود را با آرسنال صدرنشین حفظ کرد.
چهارمین برد متوالی یونایتد را برای یک بازی سخت آماده می کند، آنها دو بازی سخت مقابل بارسلونا در لیگ اروپا دارند و در فینال جام اتحادیه به مصاف نیوکاسل می روند که برای تیمی که در 13 بازی آخر خود پیروز شده است چندان سخت نیست. مسابقات. مسابقات خانگی . بازیکنان هلندی حداقل 2 گل در 12 بازی به ثمر رسانده اند و با 6 گل خورده در خانه بهترین رکورد دفاعی مشترک با نیوکاسل را دارند.
منچستریونایتد و لیدز که یکشنبه آینده در الاندرود به مصاف هم می‌روند، در سال‌های گذشته رقابت شدیدی داشته‌اند، اما حالا سفیدپوشان برای بقا می‌جنگند و قرمزها رویاهای بزرگی دارند.
لیدز پس از پیروزی مهیج 4-3 مقابل بورنموث که در نهایت منجر به اخراج جسی مارش، سرمربی ایالات متحده شد، این هفته دوباره طعم شکست را بدون برد در 7 بازی لیگ برتر چشید.
لیدز هفدهم است و فقط به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به اورتون که با برد مقابل آرسنال همه را شگفت زده کرد، در منطقه سقوط نیست.
علاوه بر این، هفت بازی از 9 بازی اخیر لیدز در خارج از خانه در لیگ برتر با شکست به پایان رسیده است و رکورد این تیم در برابر سه تیم برتر اصلا خوب نیست. زیرا آنها در 8 بازی اخیر خود یک تساوی و 7 باخت کسب کرده اند.
از زمان صعود لیدز به لیگ برتر در سال 2020، این تیم سه شکست و یک تساوی مقابل منچستریونایتد داشته است، اما بازی های آنها همیشه خوب بوده است، آخرین دیدار دو تیم با نتیجه 4 بر 2 به سود تیم به پایان رسید. یونایتد. در همین حال، منچستریونایتد با نتیجه 6-2، 5-1 در اولدترافورد پیروز شد.

اخبار تیم
کاسمیرو که گلوی ویل هیوز را در یک نزاع بزرگ گرفت، اولین جلسه محرومیت سه جلسه ای خود را سپری می کند و کار تنهاچ بدون این بازیکن تاثیرگذار برزیلی می تواند سخت تر شود.
در حالی که اسکات مک‌تامینای هنوز در بهترین فرم نیست، مارسل سابیتزر باید برای اولین بار پس از قرضی شدن توسط بایرن مونیخ و جایگزینی در روز شنبه شروع کند. آنتونی مارسیال، دانی ون دی بیک و کریستین اریکسن مصدوم هستند، اما دیوگو دالو به جای آرون وان بیساکا بازگشته است.
میسون گرین وود از اتهام حمله و اتهامات باتری تبرئه شده است، اما شیاطین سرخ قبل از تصمیم گیری در مورد آینده این بازیکن 21 ساله روند خاص خود را دارند.
رابین کخ از محرومیت بازگشته و می تواند به اولدترافورد برود، اما آرچی گری، رودریگو، استوارت دالاس، سانی پرکینز و آدام فورشاو غایب هستند. کرسنسیو سامرویل برای حضور به عنوان بازیکن تعویضی مقابل ناتینگهام مناسب بود و می‌توانست دوباره انتخاب شود.

منچستریونایتد امشب مقابل لیدز به دنبال چهاردهمین برد متوالی خود در اولدترافورد است.

شیاطین سرخ آزمون سختی برای سرمربی جدید لیدز هستند


سرویس خبر شماره: 1869211
29 بهمن 1401 ساعت 04:53 |
480

0نقطه نظر

چهاردهمین پیروزی متوالی مقابل تیم شوکه شده؟

ترکیب احتمالی
منچستر یونایتد : دخا دالو، واران، مارتینز، شاو؛ سابیتزر، فرد؛ آنتونی، فرناندز، راشفورد؛ وگهورست
لندن: مسلر; آیلینگ، کوچ، کوپر، وبر؛ آدامز، مک‌کنی؛ سینیسترا، آرونسون، گنونتو؛ روتر



مجله اخبار فوتبال خارجی