شیرینی جدایی ساپینتو برای ستاره استقلال!/ شاید برگردد…

مدافع چپ دست استقلال با حجت کریمی دیداری نداشته و هیچ توضیحی برای فسخ قراردادش نداده است. جوان ترین بازیکن تیم ملی در جام جهانی امیدوار بود پس از بازگشت از جام جهانی به یکی از مهره های استقلال تبدیل شود اما در اکثر بازی ها نیمکت نشین شد و جعفر سلمانی به جای او بازی کرد. این جلسه روی نیمکت به قدری برای او سنگین بود که بلافاصله پس از پایان بازی های پلی آف بدون توجه به ادامه حضور ریکاردو ساپینتو یا پایان همکاری با باشگاه استقلال، با اشاره به سازمان لیگ قرارداد خود را فسخ کرد. و حالا باید به جمع آبی ها بازگردد قرارداد جدیدی امضا کند. بدون شک سرمربی جدید استقلال نقش تاثیرگذاری در حرکت آینده ابوالفضل جلالی خواهد داشت.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

از آنجایی که ابوالفضل جلالی قرارداد خود را با استقلال فسخ کرد، برای پیوستن مجدد به این تیم باید قرارداد جدیدی را با این باشگاه امضا کند. در حالی که حجت کریمی از تلاش خود برای مذاکره با این بازیکن برای همکاری مجدد خبر داد، علی امیری یکی از معاونان باشگاه گفت: 48 ساعت به ابوالفضل جلالی مهلت دادیم تا درباره قطع شدن قراردادش به ما توضیح دهد. فسخ قرارداد او از نظر ما غیرقانونی است. در غیر این صورت به کمیته تعیین وضعیت شکایت خواهیم کرد.»

ابوالفضل جلالی یک روز پس از شکست جام حذفی قهرمانی با کمک به سازمان لیگ قراردادش را با استقلالی ها فسخ کرد. آن روزها گفته می شد باشگاه استقلال به دنبال تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو است. حتی حجت کریمی در برنامه تاپ فوتبال مدعی شده که پیشنهاد جدیدی به ریکاردو ساپینتو داده و می خواهد بر اساس مفاد قرارداد آن را تمدید کند. از ابتدا قابل پیش بینی بود که در صورت ادامه بازی ریکاردو ساپینتو از استقلال، ابوالفضل جلالی اردوی این تیم را ترک کند اما انتظار می رفت این انتقال با نظر باشگاه انجام شود. در هر صورت بلافاصله پس از پایان بازی ها با استناد به مفاد قراردادش، با اشاره به سازمان لیگ قراردادش را لغو کرد و حالا باید منتظر ماند و دید که جدایی ریکاردو ساپینتو از این تیم آبی پوشان آیا با بازگشت به اردوی تیم موافقت می کند یا خیر؟