طارمی: از فردا جام جهانی برای ما شروع می شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی طارمی مهاجم ایرانی که در بازی با انگلیس دو گل برای شاگردان کی روش به ثمر رساند، در نشست خبری پیش از بازی با ولز حضور یافت و به توضیحاتی درباره آن پرداخت.

مهدی طارمی می گوید ایران دو بازی دیگر دارد و به دنبال پیروزی مقابل ولز است.

طارمی: از فردا جام جهانی برای ما شروع می شود

* ما به دنبال پیروزی مقابل ولز هستیم
همانطور که می دانید ما هنوز دو بازی داریم که برای ما مهم هستند. ما مقابل تیمی بازی می کنیم که برای رسیدن به هدفش سخت تلاش می کند. بازی آنها را دیدیم و انتظار بازی خوبی را داریم. هر دو تیم برای بردن بازی می آیند و باید ببینم چه می شود.


سرویس خبر شماره: 1855326
03 دسامبر 1401 ساعت 18:42 |
73.5K امتیاز خبر|

21نقطه نظر

ما به دنبال دو برد مقابل ولز و آمریکا هستیم.

* ما برای فوتبال اینجا هستیم نه چیز دیگری
ابتدا توضیح دادم که دوست ندارم در مورد مسائل سیاسی صحبت کنم. فقط یک جمله کوتاه بگویم نه، ما تحت هیچ فشاری نیستیم. ما به اینجا آمدیم تا فوتبال بازی کنیم. ما نه، همه بازیکنان قطر برای فوتبال هستند. شما کار خبرنگاری خود را انجام می دهید و من فکر می کنم اینجا چون فضا فضای ورزش و فوتبال است، گزارشگران فوتبال می توانند حضور داشته باشند تا هواداران از فوتبال لذت ببرند. از لمس و رویدادهای فوتبال. نه من و نه هزاران نفر مثل من نمی توانیم چیزی را تغییر دهیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* هرچه می گویم تاثیری ندارد
هر چی میگم تاثیری نداره. متاسفانه دوستانی هستند که هر طور دلشان می خواهد می نویسند و نظر می دهند. بنابراین هر زمان که بخواهم می توانم در صفحه مجازی خود درباره مسائل سیاسی خود صحبت کنم. از آنجایی که بحث هایی شده و نیمی از آن پخش شده و دوستان خواسته های خود را پخش کرده اند، در این باره صحبتی نمی کنم.

* جام جهانی از فردا برای ما آغاز می شود
با توجه به مسائل زیادی که وجود داشت، صحبت زیادی درباره فوتبال نشد. جام جهانی ما الان شروع شده و دو بازی مهم داریم که باید پیروز شویم و شش امتیاز بگیریم و مردم را خوشحال کنیم. به همین دلیل ما اینجا هستیم و می خواهیم هواداران را خوشحال کنیم و فردا و همچنین مقابل آمریکا بهترین عملکرد خود را نشان خواهیم داد.