طعنه سیمئونه به باشگاه: از باخت مقابل آنچلوتی خوشحالم


سرویس خبر شماره: 1823608 |
20 ارديبهشت 1401 ساعت 09:19 |
1,142 |

0نظرات

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، صحبت های جالبی در مورد دست دادن کارلو آنچلوتی پس از بازی مقابل رئال مادرید بیان کرد.

سیمئونه در کنفرانس خبری پس از بازی با رئال مادرید گفت: من مقابل بوردو (مربی والنسیا) و مارسلینو (مربی اتلتیک بیلبائو) هم شکست خوردم. بستگی به شرایط مسابقه داره گاهی اوقات مسیر ما یکی می شود و در آن شرایط به خوبی کنار می آییم.»
او همچنین به رابطه خود با آنچلوتی اشاره کرد و افزود: “من برای آنچلوتی احترام زیادی قائلم و به او نگاه می کنم. او مربی بزرگی است.” او تا کنون 5 بار قهرمان لیگ شده است و با توجه به شخصیتش چه او می‌بازد یا می‌برد، او همیشه در حین و بعد از بازی خوب عمل می‌کند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اتلتیکو مادرید یکشنبه هفته جاری در چارچوب هفته سی و پنجم رقابت های لالیگا به مصاف رئال مادرید رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 از سد این تیم بگذرد.
سال گذشته صحبت‌های زیادی درباره رفتار سرمربی با مربیان و کادر فنی تیم حریف مطرح شد، زیرا او پس از دست دادن با لیورپول در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 2021-2021 بدون دست دادن به رختکن رفت. با یورگن کلوپ
سرمربی آرژانتینی در پاسخ به سوالاتی گفت که عادت به چنین رفتاری با مربیان حریف نداشته و همیشه ترجیح می دهد بلافاصله به رختکن برود اما حالا به نظر می رسد دیگر نمی خواهد با باشگاه دست بدهد.