روزبه با مصدومیت چهل دقیقه بازی کرد

پس از بازگشت سیلوا از محرومیت، روزبه در بازی دیروز مقابل شهر خودرو به هافبک دفاعی بازگشت اما خیلی سریع مصدوم شد که شاید هیچ یک از هواداران استقلال دوست نداشته باشند در جریان بازی متوجه آن شوند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روزبه چشمی که در این فصل برای استقلال فرانسه کلید خورده، در آخرین بازی های تیمش در پستی غیرتخصصی به عنوان مدافع فعالیت کرد تا جای خالی بازیکنانی چون سیلوا، یزدانی و مرادمند را پر کند. او در تیمش خود را قادر به انجام وظیفه سنگینی که به او سپرده شده بود می دید.

چشمی در این فصل آمار قابل توجهی دارد و در 19 بازی چه به عنوان بازیکن ثابت و چه به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شده است و در 14 بازی از بدو ورود به زمین تا زمان حضورش دروازه خود را بست. و به اصطلاح ورق سفید.

در واقع یک چشمش در دقیقه 5 دچار رگ به رگ شدن همسترینگ شد اما او به بازی ادامه داد و توانست تا پایان نیمه اول در زمین بماند و برای تیمش به میدان برود. اما در بین دو نیمه با صلاحدید کادر پزشکی و اجتناب از مصدومیت بیشتر جای خود را به نیک نفس داد.


سرویس خبر شماره: 1823604 |
20 ارديبهشت 1401 ساعت 02:50 |
437 امتیاز خبر|

0نظرات

بازیکن آبی ها امروز MRI ​​گرفته است.

چشم روزبه که در بین دو نیمه جای خود را به زبیر نیک داد، در همان دقایق ابتدایی مصدوم شد.

روزبه قرار است امروز از پایش ام آر آی بگیرد تا میزان مصدومیتش مشخص شود و باید دید این بازیکن چه زمانی می تواند به میادین بازگردد.



مجله اخبار فوتبال داخلی