عجیب ترین تیم سال: یازده ستاره آل استار ژانویه


سرویس خبر شماره: 1991182
11 ژانویه 1402 در 11:14 ق.ظ |
6K |

5نقطه نظر

نبض بازار به سرعت می زند

از امروز نقل و انتقالات زمستانی آغاز شده و ستاره های بزرگ و ارزشمندی به صورت رایگان یا با مبلغی اندک در بازار موجود هستند.

عجیب ترین تیم سال: یازده ستاره آل استار ژانویه

طبق معمول این روزها گمانه زنی ها درباره فوتبالیست هایی که قراردادشان در پایان فصل به پایان می رسد آغاز می شود. مارکا 11 فوتبالیست را گرد هم آورده است که در پایان فصل قراردادشان تمام می شود و تقریباً می توانند به هر تیمی در جهان بپیوندند.

1973557

از داخل در شروع می کنیم، الکس مرت

الکس مرت مرد مدافع دروازه این تیم عجیب و غریب خواهد بود. دروازه بان ناپولی 26 سال سن دارد و در یکی از بهترین تیم های ایتالیا عضویت دارد. جای تعجب است که قهرمان سری آ قرارداد جدیدی با بازیکنی که از سال 2018 به عنوان یک گلزن ثابت در اختیار داشته است، امضا نکرده است.

1853977

او تقریبا 250 بازی برای ناپولی انجام داده است و برخی شایعات در ایتالیا حاکی از آن است که او به زودی می تواند قرارداد خود را تا سال 2025 تمدید کند. حقیقت این است که او هنوز این کار را نکرده است و از امروز می تواند بدون توجه به هیچ باشگاه دیگری مذاکره کند.

به خط دفاع می رسیم

خط دفاعی توسط آرون فن بیساکا در دفاع راست پوشش داده خواهد شد. این ستاره 26 ساله 173 بازی برای شیاطین سرخ انجام داده است و همه چیز نشان می دهد که او می تواند در منچستر ادامه دهد، البته هنوز خبر تمدید او تایید نشده است.

1927097

در قلب خط دفاعی تیم ما دو مدافع تضمین شده قرار دارند: ماریو هرموسو و توسین آدارابیو هر دو زیر 30 سال (به ترتیب 28 و 26) هستند و معمولاً به عنوان شروع کننده در باشگاه های خود (اتلتیکو و فولام) در شرایط زیر مصدوم یا محروم بازی می کنند. از نظر بدنی، هر دو در شرایط بسیار خوبی هستند و می توانند دفاع هر باشگاهی را تضمین کنند.

1873575

در سمت چپ ما یک مدافع کهنه کار مانند لئوناردو اسپیناتزولا 30 ساله داریم که با رم و تیم ملی ایتالیا موفق به کسب جام شد. مطمئناً او بخشی از قدرت قدیمی خود را از دست داده است، اما هنوز هم یک فوتبالیست قابل اعتماد است.

خط میانی با زوج جادویی

بحث درباره وضعیت لوکا مودریچ و تونی کروس در رئال مادرید تا هفته ها و ماه های پایانی فصل ادامه خواهد داشت. مذاکرات تمدید همچنان برای هر دو بازیگر باز است، اما هیچ سناریویی از جمله جدایی برای آنها منتفی نیست. هر دو تمایل خود را برای ماندن ابراز کرده اند، اما هیچ چیز قطعی نیست. مودریچ اخیرا پیشنهادهای خوبی از عربستان دریافت کرده است.

1958793

کروس همچنین می تواند بازنشسته شود و فوتبال را در اوج رها کند. کروس در رئال شرایط بهتری دارد و اغلب بازیکن ثابتی است، اما مودریچ تقریباً موقعیت قدیمی خود را از دست داد.

در کنار این دو زوج افسانه ای، ما یک رابیوت باتجربه نیز داریم که در 28 سالگی نقش تعیین کننده تر از همیشه در یوونتوس بازی می کند. در ایتالیا قصد داریم دوباره با او ارتباط برقرار کنیم و این یکی از اولویت های مدیریت ورزشی باشگاه تورینی است. رابیوت در این تیم با کروس و مودریچ شروع خواهد کرد.

دو هافبک کناری این تیم نیکلاس پپه و کارلوس ولا خواهند بود. هیچ یک از آنها در بهترین حالت خود نیستند، اما می توانند راه حلی فوری برای باشگاه هایی باشند که در این زمینه دست و پنجه نرم می کنند. پپه برای ترابزون و ولا برای لس آنجلس اف سی بازی می کنند.

1946798

خط حمله تمام فرانسوی

دو بازیکن بزرگ برای خط حمله در دسترس هستند. اولیویه ژیرو در 37 سالگی هنوز نقش مهمی در میلان دارد و در این فصل 9 گل به ثمر رسانده است. سال گذشته نقش او در لیگ قهرمانان اروپا کلیدی بود و به میلان کمک کرد تا به نیمه نهایی برسد و اگرچه سطح او در این فصل کمی افت کرده است، او همچنان ستاره تیم ایتالیایی در خط حمله است.

به نظر می رسد کیلیان امباپه نیز از امروز در سریال جدید دیگری بازی کند. قرارداد او در پایان فصل به پایان می رسد و او از زمستان 2022 برای رئال و هر باشگاه دیگری در دسترس است. به نظر می رسید که او تابستان گذشته را ترک می کرد، اما در نهایت ماند. کیلیان تا اینجای فصل 21 گل به ثمر رسانده است و باشگاه هایی مانند مادرید یا لیورپول هرگز امید خود را برای خرید او از دست نداده اند.

مجله اخبار فوتبال خارجی