لیگی در انتظار ترکیب سپاهان مقابل شمس آذر است


سرویس خبر شماره: 1991179
11 ژانویه 1402 در 11:09 ق.ظ |
1.7 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

مورایس انتظار خبرهای خوبی از رهبران باشگاه دارد.

سپاهان پس از دیدار مقابل گل گهر در تهران اردو زد و روز گذشته راهی قزوین شد. حالا بازیکنان این تیم قبل از رفتن به تعطیلات و اردوی تیم ملی در هتل خود در قزوین منتظر خبرهای بسیار مهمی هستند.

لیگی در انتظار ترکیب سپاهان مقابل شمس آذر است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سازمان لیگ روز گذشته نامه باشگاه سپاهان را فاش کرد که در آن خواستار دریافت مجوز بازی در پیام نزاد، رضا شکاری و رضا اسدی و قرار گرفتن کاوه رضایی، هادی محمدی و احسان پهلوان شده است. میدان لیست فروش اما تاکنون تلاش ها در داخل باشگاه سپاهان برای متقاعد کردن مسئولان برگزاری لیگ و فدراسیون ادامه دارد.
مورائیس و شاگردانش قرار است امروز از ساعت 15 در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین مقابل شمس آذر صف آرایی کنند و هنوز مطمئن نیست که حق دارد از پیام نیازمندان رضا شخاری و رضا اسدی استفاده کند یا خیر. .

با این توصیف می توان دو ترکیب احتمالی سپاهان را در چند ساعت قبل از این دیدار به این صورت تصور کرد:

ترکیب احتمالی سپاهان با مجوز سه بازیکن
در این صورت بار دیگر شاهد بازگشت این پیام خواهیم بود که به چهارچوب درب سپاهان نیاز داریم. محمد دانشگر و محمد قربانی در مرکز خط دفاع و میلاد زکی پور و آریا یوسفی در سمت چپ و راست خط دفاعی بازی خواهند کرد.
در خط هافبک به نظر می رسد برایان دابو و محمد کریمی با فرشاد احمدزاده مثلث خط میانی تشکیل دهند.
در نهایت در دپارتمان هجومی اگر مجوز استفاده از رضا شکاری و رضا اسدی داده شود، آن دو با شهریار سه خط حمله را تشکیل خواهند داد.

1973559
1973560

ترکیب احتمالی سپاهان در صورت عدم کسب مجوز
در این صورت پیام فارس از تیم دور می شود و نیما میرزازاد دوباره بازی می کند اما 4 بازیکن دیگر خط دفاعی همان هایی هستند که در بالا به آنها اشاره کردیم، دابو، کریمی و احمدزاده هم در هافبک بازی خواهند کرد اما اگر نیکفر با عدم کسب مجوز از بازیکنان تیم در خط حمله موریس دچار مشکل می شود و احتمالاً باید از محمدجواد حسین نژاد یا علی احمدی با شهریار مغانلو عیسی آل کثیر استفاده کند.

ترکیب احتمالی سپاهان در صورت کسب مجوز:
پیام نیازمندان – میلاد زکی پور، محمد دانشگر، محمد قربانی، آریا یوسفی، برایان دابو، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، رضا شخاری، رضا اسدی و شهریار مغانلو.

ترکیب احتمالی سپاهان در صورت عدم کسب مجوز:
نیما میرزازاد – میلاد زکی پور، محمد دانشگر، محمد قربانی، آریا یوسفی، برایان دابو، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، علی احمدی، عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو.

به هر حال سپاهان با انجام این دیدار که آخرین بازی آنها در نیم فصل است روزهای پرتنشی را تجربه خواهد کرد و ترکیب این تیم را باید تا 40 روز دیگر و در تبریز مقابل تراکتور در اولین بازی برگشت از قسمت دوم لیگ برتر دید. فصل، چه شکلی خواهد بود؟

مجله اخبار فوتبال داخلی