عصبانیت کلوپ: سوال خودت را بپرس، بدون جرقه!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول فصل جدید را به هیچ وجه خوب آغاز نکرده و نتایج امیدوارکننده ای در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا کسب نکرده است. دتمار هامان، هافبک سابق آلمانی قرمزها در مصاحبه اخیر خود چنین گفت: “بله، در یک مقطع زمانی در مورد سرمربی صحبت خواهند کرد و من نمی دانم آنها تا کجا هستند. از این موضوع.” شرایط لیورپول با سایر باشگاه ها فرقی نمی کند، اگر آنها نتیجه نگیرند مربی تحت فشار خواهد بود.
لیورپول امشب در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف گلاسکو رنجرز می رود و زمانی که خبرنگاری نظر کلوپ را درباره صحبت های هامان جویا شد، به مشاجره لفظی بین آنها تبدیل شد.
روزنامه نگار: بعد از بازی مقابل آرسنال گفته شد که لیورپول به یک جرقه نیاز دارد. شما چی فکر میکنید

هامان که بین سال های 1999 تا 2006 برای لیورپول بازی کرد و با این تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، در انگلیس بسیار مورد احترام است.
لیورپول قرار است در بازی بعدی خود در لیگ برتر به مصاف منچسترسیتی برود و هامان اعلام کرد که اگر شاگردان کلوپ در آن بازی پیروز نشوند، بحث تغییر سرمربی در این باشگاه مطرح خواهد شد: «اگر آنها مقابل منچسترسیتی شکست بخورند. که در حال حاضر بسیار محتمل است.” هشت یا نه امتیاز از رتبه چهارم فاصله دارد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

باشگاه: کی آن حرف را زد
روزنامه نگار: دی دی هامان
باشگاه: اوه، فوق العاده این یک منبع عالی است! او همه جا قابل احترام است! اما این به شما این حق را نمی دهد که آنچه را که می خواهید بگویید – به خصوص زمانی که هیچ ایده ای ندارید!
متناظر: چیزی که من می پرسم این است که آیا فکر می کنید به یک جرقه نیاز دارید؟
کلوپ که به وضوح عصبانی بود، بطری آب را از روی میز برداشت و با چهره ای عصبانی به خبرنگار گفت: فکر نمی کنم DD Hamman شایسته استفاده شما برای بازجویی از من باشد. یه لطفی بکن و این سوال رو از خودت بپرس

متناظر: خب من از این تعبیر استفاده نمی کنم…
باشگاه: سعی کنید سوال خود را بدون استفاده از کلمه “جرقه” بپرسید. حالا این یک چالش برای شماست.
کلوپ در پاسخ به سوال خبرنگاری که لیورپول برای ادامه دادن به چه چیزی نیاز دارد، پاسخ داد: ما باید به مبارزه ادامه دهیم. این یک شبه اتفاق نمی افتد.”


سرویس خبر شماره: 1847773
20 اکتبر 1401 در 1:56 ب.ظ
435 امتیاز خبر

0نقطه نظر

عصبانیت سرمربی آلمانی از بازیکن سابق لیورپول

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از اینکه دتمار هامان، هافبک سابق تیم ملی آلمان، دوران حضورش در این باشگاه را به پایان رسیده توصیف کرده است، عصبانی است.

عصبانیت کلوپ: سوال خودت را بپرس، بدون جرقه!