عکسی که دروازه بان اول تیم ملی را لو داد!

در نوع خود جالب است که در غیاب علیرضا بیرانوند هیچ کدام از دروازه بان های حاضر در اردو موفق به کسب شماره یک نشدند. اولین دروازه بان سال های اخیر تیم ملی ایران که در دو دوره قبلی جام جهانی به دلیل عملکرد خوبش در لیگ بیست و دوم شماره یک را بر تن کرده بود تا چند روز دیگر به اردوی تیم ملی اضافه می شود و مشخص است دروازه بان اول تیم ملی محسوب می شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مینی کمپ تیم ملی فوتبال زیر نظر امیر قلعه نویی در حال برگزاری است. این مینی کمپ با حضور تعدادی از بازیکنان جوان و البته بازیکنان مطرح لیگ برتری برگزار شد و تعدادی از لژیونرها نیز در تمرین حضور داشتند.

بنابراین در اردوی فعلی سه دروازه بان حضور دارند. پیام نظام، محمدرضا اخباری و حسین پورحمیدی سه دروازه بان مطرح لیگ برتری هستند که تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی دنبال می کنند و علیرضا بیرانوند و سیدحسین حسینی در اردوی قبلی تیم ملی غایب هستند.

1883741


سرویس خبر شماره: 1942131
15 ژوئن 1402 ساعت 20:10
9.3K |

0نقطه نظر

هیچکس شماره یک را نپوشید

نکته قابل توجه دروازه بان های حاضر در اردوی تیم ملی تعداد پیراهن هایی است که به تن می کنند. در اردوی حاضر پیام نظام با شماره 12، حسین پورحمیدی با شماره 22 و محمدرضا اخباری با شماره 30 در تمرینات و آماده سازی حضور دارند.

بیرانوند در سفر به قرقیزستان برای حضور در تورنمنت کافا این تیم را همراهی می کند و احتمالاً در بازگشت این دروازه بان باتجربه را با پیراهن شماره یک در تمرینات و دیدارها خواهیم دید.



مجله اخبار فوتبال داخلی

هیچ یک از سه دروازه بان حاضر در اردوی تیم ملی پیراهن شماره یک را به تن نکردند تا مشخص شود گزینه قلانویی برای پست دروازه بانی علیرضا بیرانوند است.

عکسی که دروازه بان اول تیم ملی را لو داد!

با توجه به اینکه امیرقلانویی پیراهن شماره یک تیم ملی را به هیچ یک از دروازه بانان حاضر در اردو نداده است، به نظر می رسد انتخاب او از کارلوس کی روش، دراگان اسکوچیچ و مارک ویلموتس برای محافظت از تور بر سر بیرانوند باشد.

در این شرایط چند لژیونر و بازیکن استقلال و پرسپولیس در اردو غایب هستند و تا چند روز آینده اضافه خواهند شد.