غرامت میلیونی تاتنهام برای اخراج آنتونیو کونته

در پایان فصل قرارداد آنتونیو کونته با تاتنهام به پایان می رسد اما بعید است او به کارش در این باشگاه ادامه دهد و همه منتظر خبر اخراج او هستند.

غرامت میلیونی تاتنهام برای اخراج آنتونیو کونته

کونته که از تعطیلات ملی سود برده و اکنون در ایتالیا به سر می برد، منتظر خبر اخراجش است و فهرست تاتنهام توسط رایان میسون مدیریت می شود. میسون در فصل 2020-2021 به مدت 7 بازی سرمربی موقت تاتنهام بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تساوی 3-3 اخیر تاتنهام مقابل ساوتهمپتون در حالی که تاتنهام 3-1 عقب افتاده بود، خشم کونته را برانگیخت و در پایان بازی او از بازیکنانش انتقاد کرد و آنها را به بی انگیزگی و بی انگیزگی متهم کرد. هدف – آرزو. مصاحبه ای که به نظر می رسد به دوران حرفه ای او در باشگاه لندنی پایان دهد.

1834255

به گزارش دیلی میل، تاتنهام در حال مذاکره با کونته برای فسخ قراردادش است و به او پیشنهاد غرامت چهار میلیون پوندی (پنج میلیون یورویی) داده است. کونته سالانه 15 میلیون پوند از تاتنهام درآمد دارد و به نظر می رسد با دریافت این غرامت به همکاری خود با این باشگاه پایان خواهد داد. لازم به ذکر است که کونته در زمان سرمربیگری چلسی توانست ۲۶.۶ میلیون پوند غرامت دریافت کند و از این باشگاه اخراج شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1897036
2 آوریل 1402 @ 19:05
2.3K |

0نقطه نظر

شکایات دیلی میل