غیبت ستاره های پرسپولیس تمدید شد/ گلسیانی آماده حضور در جشن ملی شد!



پرسپولیس در حالی تمرینات خود را برای ادامه مسابقات لیگ و جام حذفی آغاز کرده است که اعضای تیم ملی در تمرینات غایب هستند. این در حالی است که مهدی ترابی نیز که به دلیل سرماخوردگی نتوانست تیم ملی را در بازی برگشت مقابل ترکمنستان همراهی کند به تمرینات پرسپولیس اضافه شده اما خبری از حضور دیگر ملی پوشان نیست.

گیورگی گلسیانی که با تیم ملی گرجستان به صعود تاریخی به جام ملت های اروپا دست یافت، اکنون در کشورش به سر می برد. جشن ملی به زودی در تفلیس برگزار می شود و مدافع پرسپولیس به دلیل حضور در این جشن قصد دارد دیرتر از موعد مقرر در تمرین پرسپولیس حاضر شود. او این موضوع را با کادرفنی پرسپولیس در میان گذاشت و موافقت آنها را برای تمدید اقامتش در کشورش جلب کرد.

علاوه بر این، با توجه به نزدیک بودن دیدارهای داخلی، عثمر چند روز دیگر به بیرانوند و کنعانی زادگان استراحت داد تا غیبت این دو بازیکن تمدید شود. هر دوی این ستاره های قرمزپوش باید اوایل هفته آینده به تمرین اضافه شوند. تاجیک وحدت حنان اف دیگر ملی پوش پرسپولیس بود که در دیدار تیم ملی کشورش مقابل عربستان مصدوم شد و در حال حاضر نمی تواند در تمرینات شرکت کند.

توجه داشته باشید که بازی بعدی پرسپولیس 29 فروردین در لیگ به مصاف گل گهر خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: مدال افتخار ستاره پرسپولیس



سرویس داخلی اخبار فوتبال