شکست بی سابقه در نبرد حساس لیگ یک (تصویر)


سرویس خبر شماره: 2011046
9 آوریل 1403 در 2:28 ب.ظ.
20.2K |

27نقطه نظر

در پایان دیدار پارس جنوبی و چادرملو اردکان درگیری عجیبی بین کادرفنی دو تیم به وجود آمد.

شکست بی سابقه در نبرد حساس لیگ یک (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از سوت پایان دیدار پارس جنوبی جم و چادرملو اردکان که با نتیجه 2 بر یک به سود چادرملو به پایان رسید، شاهد اتفاقات عجیبی در حاشیه ورزشگاه تختی جم بودیم.

مربی دروازه بان های تیم پارس جنوبی بلافاصله پس از سوت پایان به نیمکت چادرملو حمله کرد و یکی از اعضای کادرفنی نماینده اردکان را مورد ضرب و شتم قرار داد. علاوه بر این، با آمدن مشاوران دیگر هر دو تیم، یکی دیگر از کارکنان پارس جنوبی دچار درگیری شده و درگیری شدیدتری رخ می دهد.

پس از دقایقی هیاهو و ضربات ممتد علیه کارکنان دو تیم، سرانجام با وساطت تیم بزرگتر و نیروهای یگان ویژه این حادثه ختم به خیر شد اما تصاویری که به دست ما رسیده صحنه های زشتی را نشان می دهد.

در پایان این دیدار امید روانخواه سرمربی پارس جنوبی نیز درباره این درگیری صحبت کرد و گفت: ورزشگاه بسیار آرام است و صداهایی به گوش می رسد. جو لیگ یک هم همینطور است. مهم نیست که چه چیزی را کنترل می کنید، وضعیت یکسان است. ما همیشه سعی کرده ایم خودمان را کنترل کنیم. عصبانیت من در شروع مسابقه به این دلیل بود که واقعاً این ذهنیت وجود دارد که داوری جهت دار است. با تمام احترامی که برای داور قائل هستم، او خوب قضاوت کرد، اما در ابتدای بازی یک خطای خیلی ساده برای آنها انجام داد و دلیلی برای خطا نکردن وجود نداشت، زیرا بازیکن ما زمین را کنترل می کرد. توپ و فضا، و یک برخورد رخ داد. »

عکاس: مصطفی هاشمی

2005021
2005022
2005023

مجله اخبار فوتبال داخلی