فخری: نظرات من در مورد سوره تفسیر نادرستی شد


سرویس خبر شماره: 1986252
20 دسامبر 1402 در 5:08 ب.ظ.
21.5 هزار |

38نقطه نظر

قبل از جنایت در فضای مجازی قصاص نکنید

سرمربی هواداران تهرانی پس از حضور در کمیته اخلاق اعلام کرد که با اظهار نظرش درباره اشکان سهری، منظور بدی نداشته است.

فخری: نظرات من در مورد سوره تفسیر نادرستی شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اظهارات محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس مقابل اشکان سهری داور مسابقه، جنجال زیادی به پا کرد و منجر به مصاحبه تندی با این داور باتجربه شد.

در نتیجه محمود فخری به کمیته اخلاق احضار شد و امروز در جمع اعضای این کمیته حضور یافت. سرمربی هواداران پس از حضور در کمیته اخلاق گفت: در مورد مصاحبه ای که قبل از بازی با پرسپولیس داشتیم با ما تماس گرفتند. کمی سوء تفاهم پیش آمد. من در صحبت هایم گفتم و الان هم تاکید می کنم که ایرادی ندارد که یک داور به نفع یک تیم باشد. مهم این است که داور در مسابقه ای که قضاوت می کند، قضاوت منصفانه داشته باشد.

او ادامه داد: بچه دو ساله ای که طرفدار یک تیم می شود نمی داند در بیست سالگی دنبال چه شغلی خواهد رفت. قضات نیز از این قاعده مستثنی نیستند. شاید بسیاری از داوران مستقل باشند، اما اینکه بخواهیم در کنار یک تیم باشیم، خوب نیست. مطمئنا وقتی طرفدار یک تیم باشند و منصفانه قضاوت کنند مشکلی پیش نمی آید. به نوبه خود مشکلی نیست که داور به نفع تیم باشد، بلکه چالش برقراری عدالت است.

مربی هواداران همچنین گفت: مثل اینکه یک پزشک طرفدار یک تیم و طرفدار تیم در مقابل بیمارش است و آن پزشک مراحل درمانی را درست انجام نمی دهد. مطمئنا چنین اتفاقی نمی افتد و طبق تعهد مراحل پردازش به درستی انجام می شود.

فکری افزود: درخواست من این است که به دلیل بحث هواداران فضاها را آلوده نکنیم. گاهی اوقات به اشتباه استفاده می شود و مشکل ایجاد می کند. باید منتظر ماند و دید داور چگونه قضاوت می کند. قبل از بازی، انتقام قبل از جنایت است. امیدوارم فضای آرامی ایجاد کنم و در این فضا همه ما که در فوتبال کار می کنیم کارمان را به درستی انجام دهیم.

سرمربی هواداران درباره لحظه تصمیم گیری کمیته اخلاق گفت: این موضوع برای خود کمیته اخلاق مشخص بود. آنها تصور بدی از نحوه صحبت من نداشتند. دوستان کمیته اخلاق هم می توانند تیمی را حمایت کنند و مشکلی ندارد. زمان رای گیری را خودشان بگویند و اعلام کنند. هرگز به ما نگفتند.

مجله اخبار فوتبال داخلی