فقط در 5 ماه؛ دومین موفقیت بزرگ رونالدو


سرویس خبر شماره: 1844887
31 سپتامبر 1401 @ 4:02 ب.ظ
11.9 هزار |

4نقطه نظر

با ظهور وایادولید و کروزیرو

رونالدو نازاریو، مالک رئال وایادولید اسپانیا و کروزیرو برزیل، برای دومین بار در پنج ماه گذشته صعود تیم هایش به رده های برتر فوتبال اسپانیا و برزیل را جشن گرفت.

فقط در 5 ماه؛  دومین موفقیت بزرگ رونالدو

کروزیرو یک باشگاه تاریخی بزرگ در فوتبال برزیل است و رونالدو فوتبال خود را از آنجا شروع کرد. او گفت که به کروزیرو مدیون است و به همین دلیل آن را مال خود کرده است. به این ترتیب و در مدت پنج ماه رونالدو موفق شد دو باشگاه تحت مالکیت خود را به سطح اول فوتبال اسپانیا و برزیل برساند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

رونالدو در بهار امسال نیز اکثریت سهام باشگاه برزیلی کروزیرو را خریداری کرد. کروزیرو سال گذشته به دسته دوم فوتبال برزیل سقوط کرد اما با آمدن رونالدو و تغییراتی که انجام داد، هفت هفته پس از پایان رقابت های لیگ دسته دوم برزیل، صعود خود به لیگ دسته اول را قطعی کرد. کروزیرو شب گذشته با سه گل مقابل واسکودوگاما پیروز شد و از این رو از فصل آینده در لیگ دسته اول برزیل بازی خواهد کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رونالدو نازاریو اسطوره فوتبال برزیل به مدت سه سال مالکیت باشگاه رئال وایادولید را در اختیار داشت اما این باشگاه در فصل 2020-21 به دسته دوم فوتبال اسپانیا سقوط کرد. رونالدو به هواداران باشگاه قول داده بود که پس از یک سال به لالیگا بازگردند و این اتفاق افتاد.