فوری: فتح الله زاده از مدیرعاملی استقلال استعفا داد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شرایطی که انصراف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا قطعی است و تنها اعلام رسمی از سوی کمیته صدور مجوز حرفه ای یا خود باشگاه باقی مانده است. علی فتح الله زاده مدیرعامل آبی پوشان از سمت خود استعفا داد.

در متن این نامه آمده است:

در ماه های اخیر آبی ها برای پرداخت بدهی های خود با مشکل مواجه شده اند آندره آ استراماچونی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نیاز به دریافت مجوز حرفه ای داشت اما تلاش آنها به جایی نرسید و استقلالی ها نتوانستند مطالبات خود را در مهلت تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت کنند.

حالا و یک روز پس از پیروزی استقلال مقابل ذوب آهن و حمله شدید هواداران و بازیکنان به مدیریت این باشگاه، علی فتح الله زاده با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از سمت مدیرعاملی آبی پوشان استعفا داد.

آقای دکتر! یک ساعت بعد برای استقلال خسران شکست خواهد بود. لطفا امروز مدیر جدید را معرفی کنید. در پایان ضمن عذرخواهی از هواداران فهیم استقلال و تشکر ویژه از حضرتعالی، بدینوسیله درخواست مرخصی دارم.»

در این نامه با شعر معروف “من آن گلبرگ مغرور هستم که آبی می میرد، اما با خار شبنم نمی جویم” نامه استعفای علی فتح الله زاده به وزیر ورزش ارسال شد.

1837574

پس از حذف استقلال از لیگ قهرمانان، علی فتح الله زاده با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرام خود از مدیرعاملی آبی پوشان استعفا داد.

فوری: فتح الله زاده از مدیرعاملی استقلال استعفا داد

متأسفانه در این امر تنها ماندم و چاره ای جز ادامه دادن برای مدتی نداشتم تا حداقل تیم دچار روند نزولی نشود و جایگاه تیم در لیگ حفظ شود. وقتی به نظرات و مطالبات مظلوم 30 میلیونی استقلال توجه نمی شود چرا ماندن و با چه انگیزه ای کار کرد؟! با اجازه شاید مدیر بعدی خودی باشد و به استقلالی های مستضعف کمک شود. در این دو ماه، هیچ مسئولی نبود که پیشش نروم، اما در انجام هر کمکی که به نتیجه می‌رسد، مردد بودم. گاهی اوقات می توانید با ترک کمک کنید.


سرویس خبر شماره: 1898524
12 آوریل 1402 در 1:43 ب.ظ
21.4K |

20نقطه نظر

من یک گلبرگ مغرور هستم که از کم آبی میمیرم!

به این ترتیب علی فتح الله زاده که این نامه را در صفحه شخصی خود منتشر کرده بود، از مدیریت آبی ها جدا شد. استعفای که به نظر می رسد پذیرفته شده است. نکته جالب اینجاست که فتح الله زاده نظرات مربوط به نامه استعفای خود را بسته است تا با واکنش احتمالی هواداران مواجه نشود.

1837575



مجله اخبار فوتبال داخلی

همانطور که می دانید به دلیل عشق و علاقه به تیم محبوبم و به عشق فهیم و هواداران قدرشناس استقلال در شرایط حساسی مسئولیت پذیرفتم. متأسفانه به دلیل کتمان واقعیت ها که مدیریت محترم سازمان خصوصی سازی نیز آن را تایید کرد، با بدهی های باورنکردنی و خردکننده ای مواجه شدیم، به همین دلیل از همان ابتدا در یکی از برنامه های تلویزیونی گفتم توانایی پرداخت ندارم. این مقدار بدهی به تنهایی