لواندوفسکی پس از صعود؛ مجازات سختی بود


سرویس خبر شماره: 1817372 |
10 فروردين 1401 ساعت 20:40 |
1,889 امتیاز خبر|

0نظرات

قول صعود دادیم

لواندوفسکی پس از راهیابی تیم ملی فوتبال لهستان به جام جهانی 2022 قطر به رویترز گفت: من در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفتم که زمان برد ما فرا رسیده است و خواهیم برد. بالاخره درستش کردیم اگر سخت ترین پنالتی در فوتبال نباشد، بدون شک یکی از سخت ترین پنالتی هایی بود که تا به حال به ثمر رساندم. می خواستم روی ضرباتم تمرکز کنم اما در عین حال می دانستم چه پنالتی خطرناکی است. این قطعا یکی از سخت ترین پنالتی های دوران حرفه ای من بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

یاران روبرت لواندوفسکی شب گذشته برای جواز حضور در جام جهانی با تمام توان به مصاف سوئد رفتند و به لطف دو گلی که این بازیکن (از روی نقطه پنالتی) و زلینسکی به ثمر رساندند، توانستند به این هدف برسند. برای پیدا کردن.
لهستان در طول مسابقه قدرت و تمرکز بیشتری نسبت به حریف خود نشان داد، اما دروازه بان سوئدی بارها مانع از گلزنی این تیم شد. وویچ شزنی نیز در چندین صحنه درخشان در دروازه لهستان ظاهر شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لهستان شب گذشته در دیداری حساس در مرحله پلی آف جام جهانی 2022 قطر مقابل سوئد شرکت کرد و موفق شد در این بازی با پیروزی 2 بر صفر جواز حضور در قطر را به دست آورد.

روبرت لواندوفسکی شب گذشته نقش مهمی در مقدماتی جام جهانی لهستان داشت.