لیورپول به طور فزاینده ای بعید است که جود بلینگهام را به خدمت بگیرد – لیورپول اف سی

لندن، انگلیس - سه‌شنبه، 7 مارس 2023: جود بلینگهام از بروسیا دورتموند در جریان بازی دور دوم لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک هشتم نهایی بین باشگاه چلسی و بوروسیا دورتموند در استمفوردبریج.  چلسی در مجموع 2-0 و 2-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

این خبری است که بسیاری از ما پس از گزارش های مداوم مبنی بر اینکه بلینگهام هدف اصلی باشگاه برای پنجره نقل و انتقالات بعدی است، از آن می ترسیدیم یا حتی انتظارش را داشتیم.

این در حالی است که دورتموند مشتاق است در صورت امکان بلینگهام را حفظ کند و بدون بند آزادسازی در قرارداد او مبلغ قابل توجهی بالاتر از 100 میلیون پوند در نظر گرفته شده است.

ورزشکاراندیوید اورنشتاین گزارش داده است که لیورپول اکنون “بعید است” بازیکنانی مانند رئال مادرید و منچسترسیتی را برای معامله شکست دهد.

حداقل دو هافبک دیگر به همراه بلینگهام مورد نیاز خواهند بود که میسون مانت از چلسی و ماتئوس نونس از وولوز هر دو مرتبط هستند.

اما همانطور که در جای دیگر گزارش اشاره شد، مقیاس بازسازی در تیم کلوپ در تابستان امسال می‌تواند منابع لیورپول را کمرنگ کند.

نگرانی “جنگ مناقصه” موضوعی آشناست، زیرا لیورپول به ندرت – اگر هرگز – وارد رقابت مستقیم با سایر باشگاه ها در تعقیب نقل و انتقالات می شود.

اما، در این مورد، آنها را می‌توان به‌عنوان دونده در یک مسابقه نقل و انتقالاتی دید که به‌طور گسترده‌ای به‌عنوان مسابقه‌ای که می‌تواند تابستان را تعریف کند، توصیف شده است.

https://www.thisisanfield.com/2023/03/liverpool-increasingly-unlikely-to-sign-jude-bellingham/ منبع:

تحت نظر FSG، لیورپول از پرداخت هزینه‌های رکورددار برای بازیکنانی که به عنوان اهداف اولویت‌دار در نظر گرفته می‌شوند، خجالت نمی‌کشد، و ون دایک در کنار آلیسون، نابی کیتا و داروین نونز نمونه بارز آن است.

این البته در تضاد با گزارش‌های دیگر در مورد رئال است، زیرا منابعی در اسپانیا می‌گویند که آنها نمی‌توانند از نظر مالی با لیورپول برابری کنند.

در هر صورت، این وضعیت بر مالکان Fenway Sports Group تمرکز خواهد کرد، که تلاش‌های آنها برای جستجوی سرمایه‌گذاری خارجی در شش ماه گذشته، بررسی دقیق‌تری را در مورد رویکرد آن‌ها برای استخدام انجام داده است.

در عوض، آنها برای متقاعد کردن هدفی که آنفیلد است یا هیچ چیز، به کار پس زمینه تکیه می کنند، همانطور که در سال 2018 با ویرجیل فن دایک پیش از منچسترسیتی به خدمت گرفتند.

یک منبع بسیار معتبر اکنون ادعا کرده است که لیورپول به طور فزاینده ای بعید است که جود بلینگهام را در تابستان امسال به خدمت بگیرد.

او توضیح می‌دهد که «هزینه پیش‌بینی‌شده، قدرت مالی خواستگاران رقیب و سکوت آن‌ها در ورود به یک جنگ پیشنهادی در سطح مورد انتظار، شانس لیورپول را با تردید قابل توجهی مواجه کرده است».

منچسترسیتی و رئال نیز تنها خواستگاران دیگر نیستند، منچستریونایتد و چلسی در میان آن‌هایی هستند که در ماه‌های اخیر به طور قابل اعتمادی به هم مرتبط بوده‌اند.

اورنشتاین معتقد است که “به این معنی نیست که پیگیری آنها متوقف شده است”، اما اگرچه “هیچ تصمیم قطعی” گرفته نشده است، رئال و من سیتی در “مواضع قوی تری” قرار دارند.

انتظار می رفت بلینگهام در پروژه تحت هدایت یورگن کلوپ به جای هرگونه انگیزه مالی فروخته شود – اگرچه قرمزها ادعا می کردند که بسته قابل توجهی برای این بازیکن 19 ساله آماده می کنند.

2GH9K8F شماره تصویر: 40485016 25 اکتبر 2015 - لیورپول، بریتانیا - مالک لیورپول، جان دبلیو هنری به همراه همسرش لیندا پیزوتی. - لیگ برتر بارکلیز - لیورپول مقابل ساوتهمپتون - ورزشگاه آنفیلد - لیورپول - انگلیس - 2015 اکتبر.